annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper dreigt met negatieve feedback om geld terug te krijgen

hd-fox
Community-lid

Ik heb een object aan een koper verkocht. Een tijdje na de aankoop heb ik de prijs van het aangeboden object verlaagd. De koper, die het object intussen ontvangen heeft, is daar erg boos over en dreigt negatieve feedback te geven als ik het prijsverschil niet terugbetaal.

Is hier sprake van feedbackchantage?

Mijn inziens wel, aangezien de koper bij de koop toch akkoord ging het object te kopen voor de destijds geldende prijs?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

hd-fox
Community-lid

Ik heb bij eBay een melding gedaan van feedbackchantage maar ik krijg geen antwoord van ze.

abeldoorn
Community-lid

Ik krijg dat soort mailen ook wel eens. Je kan ... of de koper dat bedrag terug geven in de hoop dat je geen negatief krijgt (maar ook dat moet je maar afwachten), of je eigen mening vasthouden, metd e kans op een negatief (die niet door ebay verwijderd wordt). Maar dan ben je in ieder geval niet chantabel en die feedbacks zeggen ook niet zo veel. Is l*lig natuurlijk en onzin van de koper, maar als je toegeeft is het einde zoek en kan je sraks alles en iedereen geld terug gaan betalen. In de winkel goebeurt het ook dat vandaag iets 10 kost en morgen in de aanbieding is voor 7. Dan ga je toch ook niet terug om je gelod terug te eisen. Prijs geldt voor het moment van aankoop (is mijn mening)

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi,

Je koper had je neutrale FB nagelaten. Heb hier even contact opgenomen met het bevoegde departement en die hebben die verwijderd aangezien de opmerking die erbij stond niet van toepassing was op die transactie.

Een vraag stellen