annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Javascript probleem

stagecarpet
Community-lid

Goedemiddag,

 

Vraag of iemand hier ervaring mee heeft. Onderstaande tekst komt naar voren wanneer ik een advertentie wil plaatsen. Ik heb al 3x een e-mail gestuurd naar Ebay maar die geven geen gehoor. Iemand die weet wat nou precies het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?

 

Foutmelding:

 

Je kunt je aanbieding niet verzenden omdat de volgende problemen zijn opgetreden  Wijziging in het beleid omtrent het gebruik van JavascriptOns beleid omtrent het gebruik van Javascript wordt verder aangescherpt. Binnen enkele dagen zal het gebruik van Javascript enkel nog toegestaan zijn in bepaalde gevallen en alleen voor gebruikers die aan bepaalde criteria voldoen. Op dit moment voldoet u niet aan de criteria. Indien u Javascript wilt blijven gebruiken in uw aanbiedingen na de aanpassingen in het beleid, moet u zich laten verifiëren door PayPal in de komende weken. Dit betekent natuurlijk niet dat u PayPal daarna als betalingswijze moet opnemen in uw aanbiedingen. Opgelet: verificatie via PayPal kan enkele weken in beslag nemen. Indien u besluit de verificatie via PayPal niet te doorlopen, hebt u nog enkele dagen de tijd om Javascript uit uw aanbiedingen te verwijderen. Zo niet zullen uw aanbiedingen geblokkeerd worden. Meer weten over de wijzigingen in het beleid omtrent het gebruik van Javascript?  Alvast bedankt voor uw begrip, Het eBay-team

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

kopersbescherming
Community-lid

Anders dan de tekst doet vermoeden heeft dit niets met Javascript te maken.

 

Het is zaak een PayPal account te nemen en de verificatieprocedure te doorlopen.

Dan krijgt u weer een nieuw probleem, namelijk dat dat met een creditcard moet gebeuren.

 

Maar als dat gelukt is maakt u goede kans wel uw advertientie op eBay te kunnen plaatsen.

 

Dat u van eBay geen antwoord krijgt komt omdat er geen helpdesk bestaat en de automatische antwoord software uw email niet heeft begrepen.

 

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

abeldoorn
Community-lid

heb je ookl al gedaan wat er in die mail stond? (dus je laten verificeren enzo)

Een vraag stellen