annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationaal verkopen

Ben pas een week bezig met het verkopen van modetijdschriften op eBay.


Nu klik ik wel aan dat ik ze wereldwijd aanbied maar ze zijn niet te vinden op b.v. eBay USA.


De beschrijving heb ik in het Nederlands gedaan, beter meteen in het engels? Of wordt het automatisch vertaald.


Hoe kom ik te weten wat de beste rubriek is?


Er zijn binnen tijdschriften 2 mogelijkheden, lifestyle en mode en vrouwentijdschriften.


Afijn, zoals je ziet ben ik nog erg onervaren, graag kontakt met iemand die van wanten weet.

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

Nou ja echt nieuw bent u niet op ebay uw account stamt al af van 2006, u kunt het een keer proberen een advertentie te plaatsen in de VS het kan zijn dat de regels gelden vanaf een bepaalde datum dat iemand lid is, maar het kan ook zijn dat men afgaat op de opgeouwde feedback, maar dat ziet u dan vanzelf wel

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

stephanthecollector
Community-lid

Als je zichtbaar wilt zijn in de VS kun je daar het beste aanbieden maar gezien het feit dat u nieuw bent zal dit niet gaan ebay.com en volgens mij ook ebay.uk heeft restricties ingesteld voor nieuwe verkopers, je moet eerste een bepaalde feedback hebben opgebouwd voor je daar kunt aanbieden, dus probeer het eerst hier en als je wat ervaring en feedback hebt opgebpuwd kun je altijd nog daar adverteren.

Aanbieden in het Nederlands en Engels is het beste mocht er een verdwaalde Amerikaan of Engelsman uitkomen op ebay.nl!!!!

Een vraag stellen