annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben een nieuwe verkoper op ebay en wil van een voorraad deursloten af. Kunnen jullie helpen met de omschrijving van het artikel?

Het gaat om artikel: http://www.ebay.nl/itm/smal-paniekslot-EL260-30-24-/321022771961?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item4a...

De prijs is expres wat hoger gezet omdat ik eerst wil onderzoeken wat mensen aantrekt naar jouw advertenties.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

informatie lijkt me goed, maar ben geen expert op het gebied van sloten en dergelijke!

Enschede40, bedankt voor je reacties. Nu is mijn vraag aan jou: Denk je dat er bij het artikel voldoende informatie staat om te kunnen overwegen om het te kopen?

verzendkosten binnen Nederland tot een pakket gewicht van 10kg= 6,75.

datzelfde pakket kost aangetekend 8,05.

pakketten van 10 tot 30 kg kosten 12,40

aangetekend kost datzelfde pakket 13,70

Heb de prijs expres even iets hoger gezet dan de bedoeling was. Dit omdat ik nog aan het kijken ben hoe ik een product het beste kan omschrijven voor de verkoop. Heb hierom maar even snel een prijs neergezet omdat ik de juiste prijs zo even niet bij de hand had.

12,40 is al beter dan die 20 euro van eerder!

die 700 euro trekt in ieder geval niet aan! net als de 20 euro verzendkosten( binnen NL) het gewicht zal niet meer dan 10 kg zijn!!!!! dus volstaat een bedrag van 8,05 dit is dan nog aangetekend ook!

Een vraag stellen