annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een factuur sturen naar de koper

Geachte mede Ebay leden,

 

Waarom is het zo moeilijk om een factuurmodel te vinden om ter aanvulling naar de koper te sturen?

Ebay geeft aan dat je naar "Factuur Sturen"  moet gaan, ye vinden onder "Mijn Ebay"  Niets te vinden!

Dan maar naar de objectpagina. Hetzelfde verhaal! Hoe is het mogelijk dat dit nog steeds niet kloppend

is. Een omschrijving moet onder dezelfde naam op de verwezen plaats gevonden kunnen worden.

 

Hulp zoeken op de pagina? Vergeet het maar, je blijft ronddraaien in cirkeltjes. En je komt steeds terug

op de pagina die ten onrechte beweert dat je iets van facturen onder "Mijn E-bay"  kunt vinden!

Ben ik nou zou dom?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

eens dat het niet goed werkt en dat is helaas al heel lang zo. wat mij opvalt is dat het bij enkele items wel voor elkaar te krijgen is door naar de advertentie te gaan en dan op gegevens sturen te klikken, maar als het gaat om een item waarvan je meerdere exemplaren hebt aangegeven dan kom je op de oude site terecht en als je dan klikt op gegevens sturen, kom je op een Belgische error site en de enige optie is hier die ik gebruik, contact opnemen met de koper en dan zelf maar iets maken. zeer onhandig en al veel te lang een issue. ik werk zelf ook in de IT en wij noemen dit kapot gerepareerd. iets wal wel werkte, doet het nu niet meer.

Ik krijg het met de beste wil van de wereld ook niet voor elkaar om een factuur te sturen. Je kunt klikken wat je wilt op "factuur sturen" maar er gebeurt niks. Tot enige tijd geleden kon je nog terug naar "oude weergave", dan kreeg je de "oude" vormgeving van de website en dan ging het wil. Maar die mogelijkheid is blijkbaar ook vervallen. Iemand enig idee hoe je dit oplost? Bij Ebay zijn ze blijkbaar niet thuis? Of ben ik de enige op de wereld die dit probleem heeft?

Als u bij het verkochte object aan de rechterkant kijkt, staat er "meer opties" en daarbij staat  "(herziene) factuur sturen"

Dat lukt mij al 20 jaar, want Ebay stuurt automatisch de kopert een factuur, maar als er meerdere zaken zijn dan klopt het porto niet an dan stuur ik zelf een factuur (via ebay) met het juiste porto bedrag. Kijk maar eens goed

Een vraag stellen