annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay account geschorst na transfer van VK naar NL

Goedemorgen,

 

Ik ben vorig jaar november terugverhuist van het VK naar Nederland en heb toen geprobeerd mijn UK ebay account om te zetten naar een NL account met hulp van eBay zelf. Dit ging verschrikkelijk moeizaam. Eerst moesten ze mijn managed payments in het VK terugveranderen naar Paypal. Toen de account over zetten naar NL waar ik toen met voorlopig met paypal verder kon.

 

Toen kwam het moment dat ik me verplicht moest gaan aanmeden voor managed payments. Maar dat lukte niet door een technisch probleem aan eBays kant. Had waarschijnlijk iets te maken met de transfer van de VK account naar de NL account. Weken wachten op reacties van technische experts, maar zonder resultaat.

 

Ebay heeft mij toen maar weer terug gezet naar Paypal. Toen werd mij geadviseerd dat het probleem alleen maar op te lossen was door een nieuwe NL account aan te maken. Dat vond ik niet fijn, want ik heb over de jaren een goede feedback score opgebouwd. Maar ik heb het toch maar gedaan. Eerst liep ik tegen de limieten aan waar ik een bericht over heb gestuurd en waar ik een reactie op kreeg met veel vragen over mijn bedrijf. Ik had ondertussen al 2 producten toegevoegd. Voordat ik de mogelijkheid had op dit bericht te reageren kreeg ik een ander bericht dat mijn account geschorst was omdat deze een risico vormde voor de veiligheid op eBay. Ik heb verschillende malen gereageerd met uitleg dat dit op verzoek van eBay zelf was gedaan met het berichtnummer waarin dat tegen mij verteld is. Daarop kreeg ik een reactie dat er niks aan gedaan kon worden en kon ik niet eens meer mijn nieuwe account in. Nu ben ik via mijn oude account aan het communiceren. Ik kreeg een vriendelijke reactie dat het waarschijnlijk kwam doordat die vragen nog niet beantwoord waren. Dat heb ik toen gelijk alsnog gedaan, maar toen kreeg ik weer een reactie van iemand anders dat er niks aan te doen is en dat we onze eigen weg moeten gaan. 

 

Het voelt alsof ik een of andere crimineel ben, maar het probleem licht in dit geval echt bij eBay zelf

 

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen