annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Andere betalingsopties dan paypal gebruiken

Ik ben nieuw op ebay en had de volgende vraag over het verkopen.

Als ik een product wil aanbieden, dan krijg ik het volgende te zien:

Als gevolg van je beperkte transactiegeschiedenis op eBay moet je PayPal als betalingsmethode aanbieden voor deze aanbieding.

Nu snap ik dat ebay zijn paypal product wil voortrekken op andere betalingsmethoden, maar na hoeveel transacties kan ik de optie om te betalen via paypal volledig weghalen?

Want ik neem aan dat er naast de kosten voor plaatsen van het product, het betalen via paypal mij ook het een en ander zal kosten. En daar heb ik op de lange termijn totaal geen zin in.

Nog een andere vraag is of het verkopen van verschillende Keys voor digitale producten (voor vooral games) op de ebay mag.

Hele onderwerp weergeven

Dat u weinig zin in PayPal hebt laat zich raden.

De kosten zijn inderdaad zeer hoog, zelfs hoger dan die van eBay alleen. Verder geniet u geen enkele bescherming tegen onterechte claims (ook niet tegen terechte overigens).

Wanneer precies dat verplichte gebruik van PayPal vervalt is een goed bewaard geheim. Sommigen zeggen na 100 transacties.

Het is wel goed te weten dat de trend richting permanent verplicht gaat. Verder is het nog zo dat ontvangen betalingen veelal 21 dagen worden vastgehouden voordat deze aan u vrijgegeven worden.

Een vraag stellen