annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Advertenties

world-traders1
Community-lid

Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag 4 advertenties geplaatst alleen zijn die niet te zien. Niet als je zoekt op ebay maar ook niet in mijn winkel en ook niet als je op alle aanbiedingen bekijken klikt. De advertentie is volgens mij wel goed geplaatst. Wat is er fout gegaan?

Update: de objecten zijn alleen te zien met objectnummer. In mijn winkel zijn ze niet zichtbaar terwijl bij het bewerken van mijn winkel ze wel staan bij actief.

Alvast bedankt voor degene die reageerd.

-- Bewerkt door world-traders1 op 19 Feb 2011 12:15 CET

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

abeldoorn
Community-lid

op ebay nederland kan ik je gewoon vinden hoor, zowel bij verkoper als bij ugg australia. Wereldwijd is het probleem dat er zoveel verkopers zijn dat je daar inderdaad niet zo snel gevonden wordt (dan moet je ze op ebay.com te koop zetten)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

world-traders1
Community-lid

Bedankt voor je reactie. Later op de dag waren de advertenties inderdaad zichtbaar. Ik had alleen geen rekening gehouden dat Ebay wat tijd nodig heeft om de advertenties te verwerken en zichtbaar te maken voor iedereen. Wat betreft de internationale markt, is dat geen ramp voor mij. Ik richt mij voral op de Nederlandse en EU markt voor supersnelle levering en geen douanekosten. Ebay com staat inderdaad vol met uggs dehalve ook niet interessant voor mij. Maar ja wij dwalen geloof ik wat af. In ieder geval heel erg bedankt.

Een vraag stellen