annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

rubrieken

beneeded2011
Community-lid

Ik zie als ik op "GSM" zoek, allerlei aanbiedingen van assessoires.X-(  Heeft E-bay daar geen regels voor? 😮  Als ik een auto zoek, wil ik toch ook niet op bandenaanbiedingen komen. B-)
Waarom niet net als op Marktplaats, een advertentie die niet in de juiste rubriek staat, verwijderen en mail sturen dat aanbieding in de juiste rubriek geplaatst mag worden. Zo houden wij E-bay schoon. 😉

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

abeldoorn
Community-lid

daarbij verschijnen er iedere dag 100.000en nieuwe aanbiedingen op ebay en is er eenvoudig weg niet de man/vrouw kracht die allemaal te controleren op juiste rubriek

stephanthecollector
Community-lid

Waarom zouden ze? het verschil tussen MP en Ebay is dat hier betaald moet worden het zij voor het aanbieden hetzij commissie dus het zal eBay een worst zijn waar en in welke rubriek je een object plaatst.

 

Als je op GSM zoekt krijg je gewoonweg alle advertenties waar GSM in de advertentietitel voorkomt, dat wil dus niet zeggen dat alles in dezelfde rubriek staat, dat is makkelijk te checken door een aantal verschillende ads met elkaar te vergelijken dan zul je zien dat de rubrieken verschillen.

 

Dus als je het  zoekwoord GSM invoert dan krijg je alle ads die dat in hun titel hebben.

 

Ebay zal dus nooit een ad verwijderen ook al zou die misschien in een verkeerde rubriek staan, dit is eigen verantwoording van de verkoper!

Een vraag stellen