annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

melding illegale CD

gijzemans.0511
Community-lid

Hoi hoi

Ik kreeg een melding dat ik een illegale CD heb gekocht ,en ik mijn geld terug kan krijgen ,klinkt leuk maar de vertaling van het Duits naar het Nederlands werkt niet goed vanwege server falen ,kan ik het probleem ook via de Nederlandes Ebay site tackelen ,en misschien ook HOE voorlopig snap ik er niet zoveel van

Dit is voor het eerst dat ik dit meemaak

Groetjes en bedankt alvast

Gijzemans.0511

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

abeldoorn
Community-lid

je zegt dat je de cd al gekregen hebt. Bern je er ook tevreden mee? Heb je gekregen wat je hebt besteld?

(stel, je koopt een cd genaamd XXX van band AAA dan kan je zelf ook vrij eenvoudig weten of dat een illegale cd is of niet. Als band AAA nooit een cd XXX heeft uitgebracht en je koopt die toch, tja, dan weet je dat je een bootleg koopt. Krijg je echter een copietje van een officiele uitgebrachte cd, dan ben je benadeeld/opgelicht.

Bootlegs verkopen mag ook niet, maar met een klein beetje band-kennis had je dat kunnen weten.

In dat laatste geval vind ik niet dat je je geld terug mag krijgen (je hebt tenslotte de cd gekregen die je wilde kopen, en in theorie ben je zelf ook strafbaar door iets strafbaars te kopen). Je hoeft dan ook verder niks meer te doen

gijzemans.0511
Community-lid

Hoi Abeldoorn

 

Kreeg de melding van Ebay Oostenrijk dat hij illegaal was ,Heb de Cd gekregen en al betaald

Nu moet door nar het resolution center.ebay.at maar de vertaling werkt niet en mijn Duits is niet zo goed vandaar de vraag

Groetjes Gijzemans

abeldoorn
Community-lid

van wie kreeg je die mail dan, en heb je ook een illegakle cd gekocht? (en deze ook gekregen?)

Een vraag stellen