annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik kan in "mijn overzicht" enkele functies niet meer gebruiken.

sinds enkele dagen kan ik in "mijn overzicht" enkele functies niet meer gebruiken. Dat zijn: alleen pagina 1 kan ik bekijken, de volgende pagina's reageren niet. Bij "acties" reageert "meer acties" niet meer. Ik kan ook geen item meer opmerking toevoegen/ item verwijderen/ vergelijken of toevoegen aan lijst, het maakt niet uit of het item nu actief is of beëindigd. Enig idee hoe dit opgelost kan worden. De browser en suite is niet veranderd: Windows 7 enterprise, Explorer 9 en Office 2010

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Opmerkelijk, ik heb juist problemen met Mozilla Firefox. Op zich een prettige browser, maar Firefox staat mij niet toe om Mijn Berichten te openen vanwege ongeldige (verlopen) veiligheidscertificaten van eBay. Ook is het vanuit Firefox niet mogelijk om via Betalen naar PayPal te gaan. Conflict tussen eBay, PayPal, Firefox en Kaspersky antivirus. Vanuit Google Chrome gaat het ook niet van een leien dakje, maar het gaat wèl.

Uw probleem met Explorer heeft waarschijnlijk te maken met een geïnstalleerde update van Windows die ook weer conflicteert met het eBay-programma.

Probeer firefox eens, werkt beter met eBay

Een vraag stellen