annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

automatische betaling van de e-bay winkel

hetmillushandelshuis
Community-lid

hallo ,HELP !!!

heb ik effe een mooie bak, ik krijg sinds vrijdag 15 oktober e-mails binnen dat ik e-bay toestemming heb gegeven om het winkel account maandelijks af te schrijven van mijn paypal rekening, er staat ook nog dat het tot een max. bedrag van (heel veel) australische dollars gaat.

Ik heb dit bericht nu al 5 x gehad in een halve dag tijd,en iedere keer heb ik de autorisatie via de paypal site weer geanuleerd.
Nu heb ik via e-bay de verbinding met paypal verbroken, ik hoop dat dit helpt.

Ik kan geen contact krijgen met paypal of e-bay om dit probleem op te lossen.

mvg

Maja

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Heb jeje ebay winkel via ebay.com.au geopend? Dan heb je er automatisch mee ingestemd om het geld van je paypal rekening af te schrijven.

Het enige wat dan helpt is je winkel te sluiten, of ebay zal je winkel sluiten als je niet betaald via overschrijving/automatische incasso.

Het geld zal nu niet van je paypal rekening afgetrokken worden nu je die hebt losgekoppeld.

ebay zal wel een incasso bureau inschakelen als er de tweede maand nog niks betaald is.

kopersbescherming
Community-lid

Een winkel op eBay is een prijzige zaak, dat klopt dan.

En op kopersbescherming kunt u in geval van een eBay rekening ook al niet rekenen.

Belt u eens met PayPal, die rekenen slechts 10 cent per minuut: 0900 265 89 50 alleen overdag.

Men zal u ongetwijfeld naar eBay doorverwijzen maar die kunt u niet bellen, vandaar.

Succes met de verkopen op eBay, met kopersbescherming voor uw kopers via PayPal.

 

Een vraag stellen