annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar kan ik onterechte feedback als koper melden en laten verwijderen?

Goedenavond!!

 

Ik heb een erg nare ervaring opgedaan met een verkoper. Deze verkoper weigerde mij antwoord te geven over de staat van het object, en heeft zonder enig overleg de verkoop gecancelled. Ik heb erg mijn best gedaan met de verkoper te redeneren, deze werd vervolgens erg onbeschoft en onze communicatie escaleerde in gefrustreerde uitingen over en weer. De verkoper was niet voor rede vatbaar. Ik heb een negatieve feedback achtergelaten en de paypal transactie niet voltooid. 

 

De verkoper heeft voor mij ook negatieve feedback achtergelaten. 

 

De negatieve feedback die ik voor de verkoper had achtergelaten is vervolgens door Ebay verwijderd, maar mijn feedback staat nog onder mijn profiel...  Ik zou dit graag verwijderd zien, aangezien de feedback van de verkoper volledig onterecht is... Hij noemt me zelfs een scammer!

 

Alsof het niet genoeg was, kreeg ik vervolgens ook nog een waarschuwing van Ebay over de communicatie!!

 

Ik kan met mijn vraag nergens terecht in het stappenplan, ben inmiddels erf gefrustreerd en verbouwereerd.

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen?

 

Groet,

 

Jan

 

 

Hele onderwerp weergeven

1. een KOPER kan een verkoper een positieve/neutrale/ negatieve feedback geven.

2. een VERKOPER kan een koper alleen een positieve of geen feedback geven.

3. bij u staat er dan ook geen negatieve feedback (alleen 1 positieve in afgelopen jaar)

4. De verkoper heeft weliswaar een vervelend kooommentaar gesplaatst, maar wel bij de POSITIEVE feedback.

Ik denk niet dat ebay kan kan of wil verwijderen/

Een vraag stellen