op 10-10-2011 18:07
Hallo,
Ik heb al redelijk wat gekocht via ebay. Helaas is het bij een van mijn laatste bestellingen mis gegaan. Een vervangend LCD scherm voor een netbook is beschadigd aangekomen. De verkoper wil nu dat ik het scherm eerst terug stuur voordat hij een nieuwe stuurt. Volgens hem is dit de policy van ebay. Op het moment dat een aankoop DOA is mag je toch wel wat service verwachten. Volgens de verkoper is dit company en ebay policy. Ze hebben helemaal niet naar mij willen luisteren, want als ze een nieuw scherm hadden willen opsturen had ik het desnoods tijdelijk besteld.
Ik wil graag weten of dit inderdaad ebay policy is en verder wil ik graag de review die ik van desbetreffende verkoper heb geschreven wijzigen omdat dit dus een onbetrouwbaar bedrijf blijkt die problemen bij de verkoper neerlegt.
Ik zit ook met een beschadigde aankoop na een aantal succesvolle aankopen bij Ebay. Heb een tablet gekocht via Ebay en Paypal in de VS en het scherm was stuk na ontvangst.
De verkoper antwoordde dat ik niet had gekozen voor verzekerde zending zodat hij niet verantwoordelijk was voor de staat waarin ik het product ontvang.
Volgens mij is de verkoper toch verantwoordelijk voor een juiste verzending.
Hoe zit het met de aankoopgarantie van Paypal?