op 10-10-2011 18:07
Hallo,
Ik heb al redelijk wat gekocht via ebay. Helaas is het bij een van mijn laatste bestellingen mis gegaan. Een vervangend LCD scherm voor een netbook is beschadigd aangekomen. De verkoper wil nu dat ik het scherm eerst terug stuur voordat hij een nieuwe stuurt. Volgens hem is dit de policy van ebay. Op het moment dat een aankoop DOA is mag je toch wel wat service verwachten. Volgens de verkoper is dit company en ebay policy. Ze hebben helemaal niet naar mij willen luisteren, want als ze een nieuw scherm hadden willen opsturen had ik het desnoods tijdelijk besteld.
Ik wil graag weten of dit inderdaad ebay policy is en verder wil ik graag de review die ik van desbetreffende verkoper heb geschreven wijzigen omdat dit dus een onbetrouwbaar bedrijf blijkt die problemen bij de verkoper neerlegt.
Probleem is dat jullie zo ongelofelijk lopen te drammen om die feedbacks. Dat vliegt maar over je scherm, dus ja, ik heb een feedback gegeven terwijl ik het product van binnen nog niet had gezien, eenvoudigweg omdat ik 6 feedbacks voor mijn kiezen kreeg. Dat is iets wat toch wel veranderd zou moeten worden. Sowieso ook bijzonder vreemd dat een feedback niet gewijzigd kan worden. Ik denk niet dat ik nog koop via ebay, want nu is duidelijk geworden dat het risico volledig bij de koper ligt.