annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal kopers verzekering bij leveren defect product

qqbenito
Community-lid

Goedendag

Onlangs heb ik een headphone besteld welke defect bleek bij levering in dit geval een fabricage fout aangezien de verpakking ongeschonden was

 

Als ik een claim maak op mijn geld terug via de ingebouwde paypal bescherming van ebay dan moet ik uiteraard het product terug sturen naar amerika.

 

Vraag: Vergoed paypal alle gemaakte kosten?

 

- Product (200E)
- Verzendkosten (30E)
- invoer recht (50E)
- kosten voor terugsturen (35E)

 

Als paypal namelijk alleen de aankoop transactie vergoed dan ben ik alsnog 80 euro kwijt aan de invoer rechten en de kosten voor het terugsturen. welke buiten ebay geregistreerd staan. en ben ik goedkoper af met een reparatie voor eigen kosten.

-- Bewerkt door qqbenito op 17 Jun 2011 17:01 CEST

-- Bewerkt door qqbenito op 17 Jun 2011 17:02 CEST

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

moadestien
Community-lid

Als u de claim voor stuk-ontvangen indient moet u het item terugsturen met een ontvangstbevestiging op uw kosten.

Kijkt u maar eens wat dat kost.

 

U krijgt maximaal het bedrag van de PayPal betaling terug.

 

stephanthecollector
Community-lid

PayPal vergoed helemaal niets dat doet de verkoper via PayPal, als PayPal de claim toewijst aan u dan betaald PayPal alleen de kosten terug die via PP zijn gegaan dus geen invoerkosten, maar PP doet dit alleen als het item wordt terug gestuurd en die kosten krijgt u niet terug van PP dat kan alleen de verkoper op vrijwillige basis.

 

Ik weet niet of u de verkoper al heeft benaderd maar misschien is het een idee om met de verkoper tot een overeenkomst te komen en hij/zij de reparatiekosten vergoedt dit lijkt me in beide gevallen goedkoper.

 

vraag een offerte aan wat de reparatiekosten zijn en indien de verkoper hier in meegaat dan zijn jullie allebei blij.(enigzins):^O

 

 

-- Bewerkt door metrijst op 17 Jun 2011 17:48 CEST
Een vraag stellen