annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een kapot product gekregen, maar verkoper reageert niet en eBay klantenservice helpt ook niet

Recentelijk heb ik een schaalmodel gekocht bij verkoper mrs-modellautos.

 

De model was omschreven als in goede staat en " Modell in schöner Sammlervitrine !! "

Vervolgens krijg ik het model en zit er een zeer grote barst in de vitrine.

 

Vervolgens neem ik contact met de verkoper op en deze beloofd mij een nieuwe vitrine toe sturen.

Na weken wachten niks ontvangen, nog meerdere keren contact met verkoper opgenomen, maar verkoper reageert simpelweg niet.

 

Vervolgens een 'eBay transactie probleem oplossen' aangemaakt. Ook in dit traject reageert de verkoper niet. Vervolgens geef ik aan dat ik niet tot een overeenkomst kom met de verkoper, waarmee het geschil gesloten wordt. Vervolgens hoor ik ook niks meer.

 

Wederom na weken wachten contact opgenomen met de eBay klantenservice. Ik kan alleen een mail sturen en vervolgens krijg ik iedere keer weer een mail van een andere klantenservice medewerker die zegt "ik ga je helpen", maar vervolgens gebeurt er helemaal niks. Als ik dan weer een reactie stuur "ik heb nog niks van jullie gehoord, en ook niks van de verkoper" krijg ik weer een mail met "we gaan je helpen" en vervolgens weer niks.

 

Dit gaat nu al maanden zo en uiteindelijk heb ik keurig op tijd betaald en zit wel met een kapot product thuis. De verkoper heeft zijn geld en komt hier blijkbaar mee weg en eBay biedt geen enkele oplossing.

 

Dit kan toch zo niet gaan ? Het kan toch niet zo zijn dat iemand kapotte spullen verkoopt en dat zelfs eBay hier vervolgens geen enkele actie op onderneemt, waardoor ik als koper als gedupeerde achter blijf ?

 

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden ?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Wat maakt u druk over een barstje in de vitrine (=deksel) van de modelauto. Auto is heel, is het belagrijkste. Wat kost een dekseltje, 5 cent. Nee gaat niets worden trouwens ken ik mrs modells en is een top verkoper. Maar als de post doos een keer laat vallen kan er zomaar een barstje ontstaan.

 Dat zal  moeilijk worden. Van Ebay zelf hoeft u niet veel te verwachten .Ebay.nl heeft geen klantenservice, alles gaat via India en google translate.

Als u per paypal heeft betaald kunt u daar proberen (hebben wel een klantenservice trouwens) of als u per creditcard heeft betaald zit er soms een aankoop becherming bij

Een vraag stellen