annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback en sterretjes

kvstraten1
Community-lid

Waarom verdomd ebay het gewoon om negatieve ster-beoordelingen te koppelen aan negatieve feedback? Nu is het zo dat elke koper positieve feedback kan geven en vervolgens een 1 of 2 waardering in de sterretjes. (wat ook met regelmaat gedaan wordt!)

Het is toch te gek voor woorden dat dat niet even gewijzigd wordt?!

Je bent niet tevreden en wilt een 1 of 2 in de sterren geven: dan moet je dat ook in je negatieve feedback laten zien en kun je niet meer gluiperig de gelukkige koper uithangen terwijl je de verkoper achter zijn rug de nek om gaat draaiien!

Ooit eens gelezen dat ebay dit gedrag zou controleren maar daar is niks van te merken! Het kan hun geen reet schelen blijkbaar!

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

kvstraten1
Community-lid

Ok conriz,

ik koop dus je 10 beeldjes, je rekent een normale prijs voor verzending, stuurt het direkt na ontvangst van de betaling op en verder is er geen communicatie nodig.

vervolgens geef ik je 10 feedbacks waarin ik zeg blij te zijn dat het is aangekomen (ook deze logica ontgaat mij verder) en 40 1-sterretjes omdat ik daar gewoon zin in had. Vindt U het o.k. als ik dat volgende week ook weer doe?

stephanthecollector
Community-lid

een koper kan blij zijn dat het object aangekomen is maar kan vervolgens ook vinden dat er weinig of geen communicatie is geweest of de verzendtijd te lang heeft geduurd of te hoge kosten dus de feedback op zich hoeft niet per definitie te weerslaan op de sterren score.

Een vraag stellen