annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop Enicar was vervalsing, wat nu?

nicos1740
Community-lid

Ik vind dat Ebay de Franse geregisteerde verkoper moet aanspreken, maar deze kan gewoon blijven verkopen via Ebay, ondanks mijn melding.

Ik heb van twee experts op dit gebied rapporten ontvangen die bewijzen, dat mijn aankoop van een Enicar Chronograph een vervalsing is.

Tevens heb ik de Franse verkoper hierover geinformeerd, maar deze geeft geen enkele reactie terug over mijn mails.

Inmiddels heb ik wel aangifte gedaan bij, Melding internetoplichting aan de politie.

Ik hoop dat Ebay ook steun verleent bij deze oplichting??

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,

 

eBay streeft ernaar leden een veilige handelsomgeving te bieden. Wanneer zich transactieproblemen voordoen, helpt eBay leden met elkaar te communiceren. Ook biedt eBay services om hen tegen fraude te beschermen.

 

meer hierover vindt u hier

 

eBay verbiedt het aanbieden van producten indien daarmee een inbreuk wordt gemaakt op een handelsmerk. eBay verbiedt ook het aanbieden van nagemaakte producten.

 

Als er verdachte activiteiten worden gemeld, gaat de afdeling 'Regels en veiligheid' de situatie onderzoeken. Als een lid het eBay-beleid overtreedt, kan eBay besluiten zijn/haar account te beperken en zelfs te schorsen. Als het over een erstige zaak gaat, werken we samen met gerechtelijke instanties.

 

Als daarvoor een gegrond verzoek is ingediend door politie, justitie of overheidsinstanties in het kader van een strafrechtelijk onderzoek, dan verstrekken we in beperkte mate persoonlijke contactgegevens . In overeenstemming met ons privacybeleid verstrekt eBay pas nog meer persoonlijke gegevens na een dagvaarding.

1) als je niet over een gedetailleerde objectbeschrijving met foto's beschikt, kun je geen afgewogen aankoopbeslissing nemen.

 

2) als je hier geen relevante gegevens post zoals objectnummer, betaalwijze etc., dan kunnen mensen je hier ook niet verder helpen.

Een vraag stellen