Beste mensen Heb mijn objecten aangepast om internationaal te kunnen verkopen. Het is echter niet zichtbaar op de internationale sites,! Hoe kan dat? Mvg
... Meer weergeven
Kan iemand mij uitleggen waar en hoe ik een profielfoto kan instellen? Zo moeilijk is dan normaal gesproken niet, maar nu werkt klikken op de foto niet....
... Meer weergeven
Mijn email adres****moet gewijzigd worden in ****
daar we ons museum sluiten, en raak ik dat eerste emailadres kwijt. Vandaar dat ik het wil wijzigen in ****, anders zijn we via Ebay niet te bereiken. Maar de wijziging door te voeren, lukt me niet.
Bedankt,
Tiny Riemersma
Den Helder.
... Meer weergeven
LS. Het lukt mij niet om in Mijn Ebay bij Acties "Meer Acties" te openen. Heeft iemand enig idee hoe dit weer wel mogelijk is? Groet, bluecat3579
... Meer weergeven
Ik moet mijn adres veranderen van een NL adres naar een UK adres. Het systeem accepteert dit niet. Ik verander het land, en zodra ik de plaats verander, verschijnt het verkeerde NL adres weer, en is het land veranderd van NL naar Turkije. Als iemand een oplossing weet?! Dank je wel.
... Meer weergeven
Krijg alleen dit te zien Een of meer van de onderstaande objecten kunnen niet worden aangeschaft omdat de verkoper geen verzendkosten naar de geselecteerde locatie heeft opgegeven. Wijzig je adres of verwijder de betreffende objecten om door te gaan. Je kunt ook contact opnemen met de verkoper voor een uitzondering. Artikel werd wel wereldwijd verzonden. Ik vind het een waardeloos gedoe zo. Je wilt betalen en ebay zegt het kan niet . Zo lust ik wel een paar. Begrijp niet waarom dat met die verzendkosten zo gedoe is hier. Ik vind ebay omslachtig in het gebruik
... Meer weergeven
Mijn volglijst is sinds gisteren plotesling verdwenen. Van verschillende objecten wist ik nog van welke verkoper ik deze had opgeslagen. Als ik dan bij deze verkoper naar het opject ga dan is er wél de blauwe balk te zien met de vermelding "opgeslagen in je volglijst" terwijl mijn volglijst, zoals reeds gezegd, leeg is. Wie weet het antwoord hierop? Alvast Dank!
... Meer weergeven
Met alle zoekmachines ben ik met mijn vorige gebruikersnaam ( die ik ook voor andere accounts gebruik) te vinden. oa. Ook op een forum waar verdachte verkopers (wel geld innen, niet leveren) gemeld kunnen worden. Dat is niet zo handig voor mij. Bij Ebay is mijn gebruikersnaam identiek aan vele andere accounts. Hoe kan ik een vorige gebruikersnaam laten verwijderen van Ebay. Als je mijn gebruikersnaam intoetst krijg je alles van mij te zien.
... Meer weergeven
Waarom kan ik niets meer verwijderen/archiveren uit mijn lijsten? Deze button werkt niet meer, reageert niet. De objecten uit de lijst ´aankoopgeschiedenis´ heb ik allemaal ontvangen. De volglijst heeft objecten die ik opnieuw geactiveerd heb, zodat de ´verlopen´ objecten weg kunnen. Dit lukt echter niet. Op deze manier wordt de lijst onnodig lang. Graag een antwoord. Dank, Peter Schoeber peterschoeber email: peter.schoeber@zonnet.nl
... Meer weergeven
Om mij onbekende redenen heeft ebay mijn account geschorst. Ze willen via telefoon opnieuw verifieren. Tijdens de eerste keer proberen deed mijn telefoon het niet (probleem met sim kaart). Deze zijn nu verholpen, echter wil Ebay niet het verificatie process opnieuw starten omdat mijn telefoon nummer niet gewijzigd is. Ik heb inmiddels mijn telefoon nummer opnieuw ingetikt bij Ebay, maar nu wil Ebay nog steeds niet proberen. Hoe kom ik verder?
... Meer weergeven
Volgens mij komt het omdat ik een verkoopaccount ooit in het verleden heb gehad. Nu is mijn vraag hoe kom ik ervanaf. Ik verkoop al een jaar niets meer op ebay
... Meer weergeven
I bought a year spotify premium. The payment of the frst month failed and his account is suspended! I bought a year spotify premium for 25 dollars. The payment should renew each month but it didn't. His e-bay account has been suspended and I can't e-mail him! This was only my first month... screenshot e-mail from spotify payment failure What do I do now? Do I get my money back or can he give me the 11 months back? I'd like to get an answer. Thanks, Justin.
... Meer weergeven
heel mijn vraag is blijkbaar verdwenen ?????
dit is gewoon **bleep**.
bel mij op nummer *****
zodat ik gewoon mijn vraag kan stellen zonder dat ik naar allerlei hokjes verwezen wordt.
... Meer weergeven
Hallo, Afgelopen weken ben ik 2 x van Ebay afgegooid en heb derhalve niets verkocht toch krijg ik een rekening van jullie. Ik heb op de verwijdering 2x gereageerd en van de laatste reactie nog geen bericht terug gekregen. Waarom moet ik dan toch nog kosten betalen aan Ebay???????
... Meer weergeven