Ik heb net een account aangemaakt, de trackers, voorwaarden en kosten bevallen me totaal niet en ik wil het asap weer ongedaan maken. En hoe? Dat kan ik neit vinden. Iemand tips? Alvast dank!
... Meer weergeven
Bij mijn persoonlijke gegevens staat als standplaats de USA. Als ik dat wil wijzigen naar Nederland krijg k bij opslaan de mededeling dat de in rood aangegeven gegevens ontbreken. Maar er is niets in rood aangegeven en zover ik kan zien ontbreekt ook niets. Kunnen jullie de USA wijzigen in Nederland? Mvgr, E. Doedijns
... Meer weergeven
Ik probeer iets te kopen in Duitsland. Zowel met mijn creditkaart e/o paypal rekening lukt het niet. Ik krijg een melding waar ik niets van begrijp, ik zit aan mijn max?? Wie kan mij helpen??
... Meer weergeven
Ik heb op label gedrukt, maar als ik nu op marktplaats ben kan ik niets meer plaatsen om te verkopen. Ik wil dus het stukje laber eraf hebben. Wie o wie weet hoe dit moet? Dit is alleen met mijn telefoon, via de pc kan het wel. Raar, maar waar.
... Meer weergeven
Ik wil mij uitschrijven bij ebay,maar krijgt het niet voor elkaar,wie weet hoe dat moet,mail mij dat even c.wanrooy@planet.nl vast bedankt.
... Meer weergeven
Iemand heeft onder dit account spullen verkocht. Ik kreeg allemaal mailtjes, maar dacht in eerste instantie dat het spam was. Deze persoon heeft een credidcard nummer toegevoegd en een telefoon nummer. Ik wil niet dat andere mensen hier de dupe van worden. Wie kan mij helpen
... Meer weergeven
ik wil een nieuw account openen ( mijn eerste maal via e-bay) nu heb ik alleen de beschikking over een prepaid creditcard ( alles wat ik heb is van mij, wil geen krediet ergens ) kan ik hiermee een account openen ?
... Meer weergeven
Heb net bij registratie, na een object voor verkoop te hebben ingevuld, al mijn bankgegevens ingevuld, maar krijg nu de vraag creditcard info..heb geen creditcard, alleen n bankrekening.! What to do??
... Meer weergeven
opslaan van een eBay verkoper lukt niet in mijn volglijst. gemeld wordt: je hebt al 100 verkopers opgeslagen, het maximum wordt ondersteund. Ik heb minder dan 100 verkopers opgeslagen in mijn volglijst. Voorheen nooit een probleem geweest. Ik wil de verkoper toch opslaan wegens frequent bezoek, wat is de oplossing
... Meer weergeven
ik probeer al sinds maart account overleden schoonvader op te zeggen maar ebay reageert zeeeeeeeer slecht en niet. ik kan geen tel.nr. vinden, wie helpt me? bedankt jannemiek brekeling
... Meer weergeven
wat moet ik doen wanneer ebay mij 2x het zelfde bedrag (ruim 200 euro ) laat betalen tbv hun geld terug garantie ? ontercht is dat bedrag van mijn account afgescheven door ebay uk. nu wil ebay europa dit geld nogmaals van mijn rekening afhalen. het is voor mij niet mogenlijk om op een normale manier contact op te nemen met dit systeem bij voorbaat dank oor uw reactie, piet.
... Meer weergeven
Het lukt mij via Google Chrome en Firefox niet mijn wachtwoord te wijzigen. Ik moet dan zelfs mijn wachtwoord resetten. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
... Meer weergeven