annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn ebay werkt niet

ptllj
Community-lid

Als ik naar de mijn Ebay pagina ga, krijg ik bij alle rubrieken de melding: Een deel van je gegevens is nu niet beschikbaar, probeer het later opnieuw. Dit gebeurde tijdens een bieding. Ik had meerdere objecten bij deze verkoper gekocht, maar hij telde de objecten ook niet meer op bij te betalen objecten. Krijg nu alleen nog maar bovenstaande melding. Vanavond lopen nog enkele objecten af waar ik op geboden heb, en waar ik nog op wil bieden. Wat kan ik nu doen

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

tomos4tl
Community-lid

Je kan het ook even proberen met een andere brouwser, je hebt best kans dat het dan ineens wèl lukt.
Ik gebruik zelf bijvoorbeeld IE, FireFox, Google Chrome en soms Safari.

Succes !

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Vanaf hedenmorgen,12-8-2014, werk mijn ebay programma niet meer. Erg vervelend aangezien ik net aan het bieden was.

hummelforlife
Community-lid

Ebay meld dit ook niet en zeker niet op het prikbord, in het verleden deelden ze nog wel eens een waardecoupon uit (korting op aankoop of i.d) maar dat is dus het verleden, maar grote storingen zijn er de afgelopen twee jaar ook niet meer geweest

ptllj
Community-lid

Inmiddels werkt alles weer. Op het prikbord was niets over een storing of werkzaamheden te lezen. Lijkt mij toch dat zoiets gepost word. Heb inmiddels contact met de verkoper gehad, en bij hem lag de hele zooi eruit. Al zijn verkopen zijn een zootje, en niets is zoals het moet zijn. Maar langzaam herstelt het systeem zich gaf hij aan en dan ontvang ik een factuur. Mijn probleem is inmiddels dus opgelost, maar heb wel diverse veilingen gemist, die nu voor een appel en een ei zijn weggegaan. De verkoper echter heeft het grootste probleem, hij loopt door dit euvel veel geld mis, en moet zijn objecten voor lage prijzen wegdoen, dit door toedoen van iets wat naar ik aanneem buiten zijn schuld is.

hummelforlife
Community-lid

niets! gewoon wachten tot de "storing" verholpen is, meestal gebeurt dit als er onderhoud is aan de site!

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos