annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

intrum justitie

sinds 2004 krijg ik aanmaaningen(1 of 2per jaar) van Intrum Jusitie-Den Haag met alle nodig dreigingen met deurwaarders, betaalingregelingen enz.. i.v.m een niet betaalde faktuur van Ebay, in 2005 heb ik de gegevens gefaxed op verzoek van Ebay dat ze kunnen contoleren "hoe of wat", nooit meer wat gehoord van Ebay maar wel steeds van Intrum Justitie, het lijkt wel alsof het zogenaamde vordering vast zit in het computer programma,,en ofp bepaalde tijden een herrinering/dreigement verstuurd. Er is geen uitstaande bedrag te betalen van mij aan Ebay , heeft iemand enige idee waar en aan wie bij Ebay ik mijn probleem voor kan leggen??via contactformulieren is mujn onderwerp niet te vinden..bedankt

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

De wijze les: de belastingdienst en eBay nooit te laat betalen.

Voordeel van de belastingdienst is dat u daar nog mee kan communiceren.

 

Stuur Intrum Justitia een bericht waarin u meedeelt dat er geen vordering van eBay aan u openstaat.

Het simpele feit dat u op eBay kan verkopen bewijst dit, wijs ze daar op.

U zult van de betaling van dit bedrag aan eBay na al die tijd wel geen bewijs meer hebben, stuur dat anders mee.

 

Aan eBay zelf kunt u alleen telefonisch directe vragen stellen, u hebt dan een blauwe oude stijl telefoon nodig.

Plus het nummer, maar dat is niet bekend.

 

 

 Bedoelt u soms incassobureau "Intrum Justia" uit Den Haag ? Waarschijnlijk hebben ze ooit de vordering overgenomen.

Als het over een relatief klein bedrag gaat, en u bent er zeker van dat u geen blaam treft, dan kunt u de gewoonlijk loze dreigementen simpelweg naast u neerleggen.   

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos