op 18-06-2015 08:11
Graag zou ik mijn account langzamerhand gedeblokkeerd word. Deze is geblokkeerd vanwege 1 betaling ik niet heb gedaan en lange tijd daarvoor ook 1 idem. Aan de andere kant had ik 60 positieve betalingen voltooid. Ik vind de koper zeker ook in de min wordt gedaan. Ik koop mijn aankopen en 80 % is niet volgens beschrijving, maar is 2dehands en bemoeilijkt de koper. Ook het feedback systeem is vreemd, ik moet over meerdere aankopen bij de zelfde koper ook meerdere keren feedback geven, terwijl ik er 1 ontvang. Dan nog niet tespreken over de trammelant over de verzendkosten, hoe is het mogelijk, denk ik. Ook tot meerdere keren toe het niet eens ontvangen, het ergste nog aan toe is het weglaten van gegevens waar toe de item hoort, enzo dus verkeerde gekocht en altijd veel tijd kwijt met vragen naar gegevens die expres worden weggelaten in de hoop toch een verkoop temaken als verkoper.
Misschien heeft u er iets aan, of niet. Toch zijn dit regelmatig voorkomende zaken waar ik tegen aanloop.
Graag hoor ik van u, hoe verder met mijn account.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
hallo jeroen
je plaatst dit hier, maar dit is niet de juiste plek, hiervoor, moet je bij de helpdesk van ebay zijn
.