annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

email adres

starbirdfashion
Community-lid

Vraag van iemand die graag lid wil worden. Ze heeft geen eigen vaste telefoon en geen credit card zijn er nog andere opties. Ook is de link naar een email of contactadres zodat ze zelf met ebay kan overleggen niet te vinden of deze geeft een fout melding.

Zelf kan ik op de site ook niet meer het service adres vinden. kennelijk is het er niet makkelijker op geworden om lid te worden van eBay.

 

Dus graag een email adres zodat zij zelf met jullie contact op kan nemen.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

stephanthecollector
Community-lid

die persoon kan gewoon lid worden en haar mobiele nummer toevoegen bij de contact gegevens, je hebt ook niet persé een creditcard nodig, afhankelijk waar die persoon zijn of haar lidmaatschap wil gebruiken (kopen/verkopen) kan diegene een PP rekening openen en die koppelen aan zijn of haar bankrekening.

Kopen in NL kan vaak nog zonder PP en gewoon met een overschrijving maar als diegene wil verkopen is PP verplicht!

kopersbescherming
Community-lid

Er is daarvoor geen email adres beschikbaar.

stephanthecollector
Community-lid

volgens mij vind niet iedereen dat! want ik mag niet meer antwoorden in een andere rubriek:^O

goed dat jij er nog bent metrijst, op zijn minst iemand die antwoorden geeft waar men wat aan heeft:-)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos