annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aangekochte items verbergen

paardengebit
Community-lid

als ik iemands feedback score bekijk, krijg ik ook alles te zine  wat degene voor producten gekocht heeft.

 

ik zou dat zelf niet fijn vinden - kun je dat uitzetten? waarom zou iedereen moeten zien wat voor spullen ik koop?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Je kunt zoals Martijn aangeeft je feedbackprofiel privé maken, maar dan lijkt het of je iets te verbergen hebt. Bijvoorbeeld dat je van verkopers – die alleen positieve feedback kunnen geven – minder fraaie commentaren krijgt (wat in jouw geval niet zo is).

Waarom maak je je zorgen over wat andere mensen kunnen zien? Ik heb geen flauw idee wie je bent, dus zelfs áls ik je aankopen vreemd zou vinden, wat maakt het uit?

stephanthecollector
Community-lid

Dat heeft er niets mee te maken, als een verkoper niet aangeeft dat kopers niet zichtbaar zijn als ze bieden dan komt het dus voor dat je in het feedbackprofiel kan nagaan om welk object het gaat (zie object) als je bieders onzichtbaar maakt (identiteit geheim) dan heb je dat dus niet!

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi paardengebit,

 

Je kan eventueel je feedbackprofiel privé maken, maar dan kan je wel niet verkopen op de site.

 

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos