annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zijnerproblemenmet Paypalbekend? Ik heb op 3-13-2012 geld overgemaakt via een bankrekening. staat er 9dagen later NOG niet op!

Zijn er situaties bekend zoals deze!

Op de 3e december geld op mijn Paypal account overgemaakt via een bankrekening.

9dagenlater staat het er nog nietop.

Al gemaild en gebeld,ze zijn vaag en geven geen mail reaktie!!

HELP!! ik heb items gekocht die ik wil betalen!!!

Juweeltje

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

dat is typisch PP.

Ze zeggen dat ze zeker willen zijn dat je het wel op je rekening hebt, dit terwijl het direct is afgeschreven. Behalve als u de mogelijk heeft om rood te staan zouden ze niks eraf kunnen halen. Een mooie smoes dus om de kas te spekken. Gewone mensen noemen dat rente trekken. Als u gebruikt maakt van een uitgestelde bankbetaling gebeurt precies hetzelfde. Hierbij krijgt de verkoper bericht dat het een week duurt, vrijwel altijd is het 9 tot 10 dagen. De enige mogelijkheid om het te omzeilen is zorgen dat er saldo op je PP staat. 

Een betere manier dan vooraf geld storten op je PayPal rekening om dit langdurige rente trekken te vermijden is het koppelen van een creditcard aan je PayPal rekening.

Op die manier gaan alle betalingen altijd direct, je betaalt minder euro's voor je dollars als je tenminste de optie omrekenen door PayPal elke keer  weer uitzet en het beste van alles, je hebt echte kopersbescherming tot een half of zelfs heel jaar na aankoop (afhankelijk van de soort creditcard) want de aankopen via een creditcard zijn altijd verzekerd.

Een vraag stellen