annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telkens opnieuw moeten inloggen

Ik ben al meer dan 5 jaar actief op Ebay.
De laatste paar maanden loop ik tegen een vreemd probleem aan. Ik moet na het verrichten van bepaalde handelingen zoals plaatsen, vernieuwen of raadplegen van mijn geplaatste of actieve veilingen op Ebay opnieuw inloggen.
Eerst was dit 1 of 2 keer per avond en nu moet ik bijna bij elke handeling opnieuw inloggen. Soms tot 20 of 30 keer in een sessie.
Heb zelf al gekeken naar geblokkeerde popups maar die staan goed ingesteld.
Herkent iemand dit probleem? Wat is een mogelijke oplossing?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

kopersbescherming
Community-lid

Ik log me ook ongans maar zo vaak als u aangeeft, dat klopt niet. Uw cookies worden te vaak gekliert, kijk de instellingen van uw browser eens na.

philipscity
Community-lid

Ik heb exact hetzelfde probleem als de vragensteller, maar alleen bij het onderdeel 'verkopen'.

Bij het maken van een nieuwe aanbieding kom ik steeds in een cirkel terecht, waarbij na elke handeling keer op keer moet inloggen, zonder dat ik verder kom met het aanbieden van mijn artikel.

 

Ik heb een Mac en gebruik Safari als browser. Geen idee hoe ik dit probleem kan oplossen.

stephanthecollector
Community-lid

Het kan aan je anti virus programma liggen, maar ook aan je browser, ik heb de laatste tijd zelf ook veel problemen gehad met IE8 en IE9 heb nu een andere browser en de problemen zijn (vooralsnog) ogelost.

Een vraag stellen