annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kreeg een mail van Ebay dat per 10 Juli ik geregistreerd moest zijn dat Ebay alle betalingen regeld

in deze mail stond dat er vanaf die datum geen betalingsverkeer meer mogelijk was via PayPal e.d. en dat Ebay dan zorgde dat ik het op mijn gewone rekening kreeg . Ik vind dit vreemd omdat ik het nergens terug vind op de site van Ebay , of ik heb het niet goed gezien . Heeft iemand of hebben er meerdere personen deze mail gekregen en of heeft iemand hier ervaring mee . Ik moest/ moet dan mijn rekening e.d. invullen en bevestiging , dit is vreemd omdat Ebay bevoegd is om de gemaakte onkosten via Paypal eraf kan halen .

Hele onderwerp weergeven

eBay wil de samenwerking met papyal stopzetten. Dus als je nog wilt blijven verkopen moet je je rekening nummer toevoegen. Ik ben zelf al enkele dagen bezig om dit voor elkaar te krijgen, hoewel ik het eigenlijk niet fijn vindt om mijn rekening te koppelen, maar het lukt me niet, de my account is niet bereikbaar en ik kan dus niks doen nu.  Ik vondt het ook vreemd dat er op ebay niks te vinden is over dit nieuwe beleidt. In theorie heet dit nieuwe beleidt "we maken alles gemakkelijker", maar in de praktijk is het gewoon zodat de belasting diensten overal ter wereld, nu weten hoe en wat je verkoopt zodat je dus belasting moet betalen bovenop de al best hoge eBay tarieven.

Een vraag stellen