annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account tijdelijk geschorst (MC010 mededeling), geen reactie van eBay?

letatcest
Community-lid

Afgelopen zaterdag zat ik in de trein het een en ander te doen. Ik kreeg ineens een mededeling dat mijn account gehackt zou kunnen zijn. Hup, account geblokkeerd.

Ik heb de instructies gevolgd en aan het eind van de instructies wordt er gemeld dat je eerst contact moet opnemen met eBay zelf om de account te laten deblokkeren. Anders duurt het ten minste 30 of max. 60 dagen (volgens de melding van mogelijke account-hacking).

Het contactformulier in NL verwijst alleen maar naar een interne maildienst en heb direct een interne mail via "Contact --> Mijn Account --> Mijn Account is geblokkeerd of geschorst" gestuurd.

Dit was zaterdagmiddag. Er wordt geen enkele tijdsindicatie gegeven wanneer er waarschijnlijk contact opgenomen wordt. Het is nu dinsdagmiddag en ik vraag me af hoe lang ik moet wachten.

Dit is de mededeling die ik nu krijg als ik iets wil doen als verkopen/kopen:

Let op!Waarschijnlijk is jouw account overgenomen ('gehacked') door derden. Om de veiligheid van je account te beschermen, ben je tijdelijk uitgesloten van het bieden, verkopen en het versturen van mededelingen aan andere eBay-leden. Zodra je account veilig hersteld is, word je weer toegelaten. Via de onderstaande link kun je contact met ons opnemen, zodat we je account kunnen herstellen: http://pages.ebay.nl/help/tp/isgw-account-theft-reporting.html

-- Bewerkt door letatcest op 15 Mar 2011 15:32 CET
Hele onderwerp weergeven
kopersbescherming
Community-lid

Een response van de kant van eBay op een email is gewoonlijk circa twee weken. Maar dit is niet gegarandeerd.

 

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos