annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Graag uw advies: ik wil een plaat kopen in USA en de verkoper gevraagd deze plaat rechtstreeks naar

Graag uw advies: ik wil een plaat kopen in USA en de verkoper gevraagd deze plaat rechtstreeks naar een vriend van mij in Spanje te sturen. Zijn advies was om dan tijdelijk mijn accountgegevens te veranderen en het Spaanse adres in te voeren als primair adres (waar mijn aankopen naar worden verzonden). Dit heb ik verschillende keren gedaan, maar bij het invoeren van het telefoonnummer van deze vriend, krijg ik telkenmale de melding dat of het tel nummer teveel tekens bevat of verkeerde karakters worden gebruikt. kunt u mij zeggen hoe ik een Spaans telefoonnummer moet invoeren?

Ik heb dus een Spaans adres ingevoerd en mijn 06 nummer. Ook geprobeerd mijn huidige vaste lijn in Nederland (kan natuurlijk niet als je verhuisd bent naar Spanje, maar toch geprobeerd)

Ook een Spaanse vaste lijn ingevoerd, maar lukt ook niet. Wat doe ik fout en op welke manier lukt het wel? als iemand ervaring heeft dan graag advies.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen