op 03-08-2016 15:14
Ik heb een account op ebay.com en op ebay.nl die aan elkaar gelinkt zijn en waarop allebei de aanbiedingen verschijnen die ik online zet. Nu ship ik niet naar de VS en wil ik daarom mijn Amerikaanse account verwijderen, aangezien het daarop onmogelijk is om shippen naar de VS uit te schakelen. Wel wil ik mijn Nederlandse account en alle (dezelfde) artikelen die daarop staan behouden. Hoe kan ik dit doen?
U heeft dus gewoon 1 account.
Als u inlogt op ebay.com en u zet dan uw aanbiedingen er op met anmerking wereldwijd verkoop, dan staan ze er altijd op, de valuta is dan dollars en de afhandeling , rekening, moet dan ook via ebay.com geschieden.
Als u daarna inlogt op ebay.nl moet u gewon al uw anbiedingen zien !!!
Ikzelf doe via ebay.com, ebay.nl en ebay.de aanbiedingen, aangezien je daar resp. 50, 75 en 20 gratis mag plaatsen,maar als ik inlog op ebay.nl zie ik ze allemal.
Tenzij u bijv. Niet wereldwijd doet !
Als u dus allen in nederland of eu wilt verkopen, dsn gwoon inloggen op ebay.nl, dan uw aanbieding plaatsen , in euros uiteraard en dn kunt u de opties,eu erc, aanvinken.
Dat moet lukken.
Even voor de duidelijkheid:
U heeft op ebay.com een acoount aangemaakt met naam "A" en op ebay.nl een ander account met uiteraard andere naam "B".
En u zet op beide dezelfde aanbiedingen ?
Lijkt me vreemd, want alles (maakt niet uit of je op de, B, Nl, USA UK of wat dan ook zit) gaat in 1 grote computer.
In uw geval staat dan alles twee keer te koop, als het is zoal ik hierboven beschrijf.
Het is niet nodig om voor elk land aan part acoount aan te maken.
Als u alles op ebay.nl zet en wereldwijd aanklikt dan ziet men het overal (of je nu op ebay.de of ebay.com zit bijv.)
Graag wat nadere informatie, dan kunnen wij u misschien duidelijker helpen.
Nee, ik heb één ebay account met naam "A", maar de aanbiedingen die ik online zet komen alleen op de Amerikaanse versie van mijn verkopersaccount, en niet de Nederlandse. Ze staan wel op: http://www.ebay.com/usr/grovema?_trksid=p2047675.l2559 maar niet op http://www.ebay.nl/usr/grovema?_trksid=p2047675.l2559