op 08-09-2011 23:00
Je maximumbod is 700.00 ik wil dit niet uit brengen het produkt staat nu op 8,25 de bieding loopt nog 9 uur moet ik nu 700.00 aus betalen of terwij 542 euro,
dat kan toch niet en wat mij ook op viel ik had 6,25 geboden nu staat ie op 8,25 zonder dat ik dat wist hoe kan dat,
Het kan zijn dat er iemand is die een max bod heeft uitgebracht zonder dat jij het weet.
Dus iemand doet een bod van bijv 10 euro als max. Wanneer jij dan bied zal de computer automatisch het bod verhogen van de stille bieder.
Mocht je over zijn/haar maximum bieden ben jij weer de hoogste bieder.
Ik zou het gewoon goed in de gaten houden hoor. En zeker niet een te hoog maximum invoeren.
Je moet voor jezelf bekijken wat je ervoor over hebt en dit evt invoeren.
Laat je niet gek maken als iemand dan overbied, want je komt het vast nog wel een keertje tegen.
Er zijn verkopers bij die zelf de prijs opvoeren dus pas op!!!B-)
ik had 6,25 geboden nu staat ie op 8,25
dat komt omdat er iemand anders is die ook geboden heeft en dan gaat uw max bod vanzelf omhoog, dit gaat door tot het max bod die u heeft ingevoerd is bereikt, wordt er verder niet geboden dan heeft u het item voor het op dat moment geboden bedrag!
Waarschijnlijk weet je het antwoord al.
Je zal zelf wel een bod hebben uitgebracht.
Je moet bij het invullen van het bedrag wel op de komma's letten,dus niet in een bedrag voor-of na de nul een punt zetten. 700,00 is anders dan 700.00.