annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzendkosten

mijn vrouw heeft spullen gekocht  op ebay  stond bij 3.90  krijgt nu een mail  willen ze nog 10.40 euro aan verzend kosten hebben   de verkoper zecht  ebay heeft de fout gemaakt     mijn vraag is  wie draait nu op voor die kosten?   ze kan haar geld wel terug krijgen maar dan heeft ze ook nog niks

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Mijn ervaring met die ebay calculator is dat die gewoon (als je meerdere objecten koopt), per object de porto opteld, dus stel 1 object = 1 euro, koop je er 5 dan rekent ie 5 euro porto. Veel verkopers (waaronder ik), zeggen dan ook dat je op de invoice moet wachten. Die wordt handmatig verstuurd met het juiste porto bedrag. Neemt niet weg dat als een verkoper (dus niet een automatisch ebay regeltje, maar echt de verkoper in zijn objkectomschrijving) zegt dat de porto bijv. 3 is, en hij kmt er later achter dat de porto 20 is, tja, dan heeft ie verkoper pech. Sommigen nemen hun verlies dan, anderen proberen alsnog de koper te overreden extra te betalen.

Nu wat dat betreft: de ebaycalculator zoals jij dat noemt kunnen verkopers

wel eens gelijk hebben.

een verkoper waar ik intensief kontakt

meegehad heb en waar Nederlandse kopers

die met Paypal betaalden, die maakten steevast

teveel geld naar hem over. en dat kon

verkoper dat dan weer gaan corrigeren.

Het beste is natuurlijk op de factuur van

de verkoper te wachten en mocht verkoper

te hoge verzendkosten opvoeren dan kan je

nog altijd met verkoper daar kontakt over opnemen.

groetjes Niek

Inderdaad geven verkopers aan dat de ebaycalculator de schuldige is.Toen ik (achteraf na betaling)aangaf dat ik de verzendkosten te hoog vond,kreeg ik geld terug.

Ook een keer meegemaakt,dat er te weinig was berekend,moest ik toch bijbetalen,want verkopers willen echt niet met verlies werken.

Er staat ook vaak bij,wacht op de invoice!:-)

Beste OP,

verkoper bepaald de verzendkosten,

ja en als verkoper verkeerde verzendkosten

opgeeft in zijn advertentie, d.i. dus jammmer voor

hem.

Verkoper dient de spullen tegen de aangegeven

kosten in de advertentie te leveren.

Ja en een verkoper die zegt dat Ebay de

fout gemaakt heeft is volgens mij helemaal niet te vertrouwen.

In u geval zou ik afzien van de aankoop

groetjes Niek

Een vraag stellen