op 28-02-2011 12:21
hey mensen,
ik heb op ebay een auto gekocht!! in zijn advertentie stond dat de auto gevestigd is in nederland (aalten).
nu ben ik dus zover dat ik moet gaan betalen, de verkoper stuurde me een mail dat de auto over moet komen uit dublin (engeland).
nu is het zo dat ik via paypal moet betalen aan ebay en zodra ebay mijn betaling heeft ontv de verkoper groen ligt geeft om de auto te versturen naar mij!!....als ik dan eenmaal de auto op de stoep heb staan kan ik hem 5 dagen testen en controleren op gebreken of eventuele dingen die niet overeen komen met de advertentie!! als ik dan binnen 5 dagen terug reageer dat het niet klopt hoor ik me geld terug te krijgen!! en als ik niets laat weten is de deal rond en krijgt de verkoper zijn geld!!!.....
nu is het zo dat ik van ebay emails krijg over het betalen!!...ik ontv emails in het engels en nederlands en snap er niets meer van me vertrouwen is weg!!!
wat moet ik nu doen kan iemand me helpe???
MVG niels
hejj roel
dat zij die bij mij ook dat ie op zee zit!!! en dat ik geld over moest maken na een of andere bank in madrid!! denk dat we met dezelfde kerel te maken hebben!!!
snap ook niet dat ebay er niet iets aan doet om zoon oplichters op te sporen en aanklagen voor oplichting of iets dergelijks zodat ze ervoor gestraft worden!!
denk als dat gebeurt dat er steeds minder oplichters via ebay te werk zullen gaan en ebay voor iedereen een stuk veiliger en plezieriger wordt maja!!!
en dat paypal gebeuren klopt ook van geen kanten want ze schuiven de schuld ook steeds van zich af als er een x iets fout is gegaan of iets dergelijks!!
-- Bewerkt door nielsvoets op 3 Apr 2011 21:37 CEST