annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper wil bod niet annuleren

Hallo allemaal,

Ik heb per fout een bod uitgebracht op een product. Nu heb ik contact gezocht met de verkoper en deze gevraagd het bod te verwijderen. De veiling duurt nog meer dan anderhalve dag. De verkoper stuurt mij telkens terug dat ikzelf het bod moet verwijderen, terwijl in het Ebay hulp onderwerp hierover staat dat ik contact moet zoeken met de verkoper als mijn reden niet in hun lijstje staat. De verkoper moet dan het bod verwijderen.

De verkoper blijft dus stug volhouden dat ikzelf het bod moet verwijderen. Ik heb inmiddels een email gestuurd naar de helpafdeling van Ebay, maar ik vraag mij af hoe ik deze verkoper aan het verstand moet brengen dat hij het bod moet verwijderen. En wat moet ik doen als hij het bod niet verwijdert, en ik straks als hoogste bieder uit de bus zou komen? Moet ik dan het product alsnog kopen, of kan ik een geschil openen om onder de koop uit te komen? Is er iets dat ik gemist ben in mijn poging dit bod te annuleren? Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen?

Bedankt voor alle antwoorden!

Hele onderwerp weergeven

officiel moet je ook een nieuw bod plaatsen, maar er is niemand die dat controleert, dus je zult geen problemen krijgen

Een vraag stellen