op 04-01-2012 19:47
Hallo allemaal,
Ik heb per fout een bod uitgebracht op een product. Nu heb ik contact gezocht met de verkoper en deze gevraagd het bod te verwijderen. De veiling duurt nog meer dan anderhalve dag. De verkoper stuurt mij telkens terug dat ikzelf het bod moet verwijderen, terwijl in het Ebay hulp onderwerp hierover staat dat ik contact moet zoeken met de verkoper als mijn reden niet in hun lijstje staat. De verkoper moet dan het bod verwijderen.
De verkoper blijft dus stug volhouden dat ikzelf het bod moet verwijderen. Ik heb inmiddels een email gestuurd naar de helpafdeling van Ebay, maar ik vraag mij af hoe ik deze verkoper aan het verstand moet brengen dat hij het bod moet verwijderen. En wat moet ik doen als hij het bod niet verwijdert, en ik straks als hoogste bieder uit de bus zou komen? Moet ik dan het product alsnog kopen, of kan ik een geschil openen om onder de koop uit te komen? Is er iets dat ik gemist ben in mijn poging dit bod te annuleren? Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen?
Bedankt voor alle antwoorden!
Bedankt voor de tip.
Ik was in de veronderstelling dat bij het kiezen van de "verkeerd bedrag" optie een nieuw bod moest plaatsen. Ik krijg nu toch geen problemen met mijn account? Ik heb alle correspondentie met de verkoper bewaard, en hem de reden opgegeven waarom ik wilde annuleren. Helaas zijn we er onderling niet uit gekomen...