annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper berekend in mijn ogen veel te veel verzendkosten

Wie kan mij helpen.

ik hbe 20 pokemonkaarten gekocht bij een verkoper uit Canade.

gecombineerde zendingen wren mogelijk 1e kaart 3.50 kaarten daarna  1.00.

Nu moet ik 41.75 aan verzendkosten betalen 8.00 plus 1.00 per kaart en voor 2 kaarten geld gecombineerde zending ineens niet meer.

MIjn engels is erg slecht wie kan mij helpen en wil met mij mee kijken of alles wel volgens de regels loopt.

Syrila

Geaccepteerde oplossingen (4)

Geaccepteerde oplossingen (4)

En vergeet vooral niet de verkoper gepaste feedback te geven!

als je geen vetrouwen meer hebt, mail je dat aan de verkoper. Zoiets als hieronder bijv.

'hello, i'm sorry but 40$ is a ridiculous high amount to send a few paper cards. As you mailed me, you rather not send them to me at all. Ok, let's forget this transaction.

Good luck...

als uw Engels zo slecht is het wellicht verstandiger alleen in NL te bieden!

Ik heb een aantal van de aanbiedingen bekeken en van twee staat duidelijk aangegeven dat er geen gecombineerde verzending mogelijk is die kosten bedragen 4,99 per item, de andere aanbiedingen hebben een totaal verzendbedrag van 22,55 dus totaal afgerond 32,50

-- Bewerkt door metrijst op 14 Mar 2011 17:09 CET

Gaat het over die "Pokemon Card - 9 Holos"?

Volgens de advertentie is het $3.50 + $1.00 per kaart

Lijkt me vrij duidelijk, is er meer in rekening gebracht dan dat bedrag stuur de verkoper een email en wijs hem/haar erop dat er anders geadverteerd word.

En neem anders contact met ebay op.

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

Vroeger mochten objectnummers juist wel, dat was vroeger toen eerroof nog niet bestond. Inmiddels is eBay allergisch voor claims sinds ze er een paar hebben verloren.

Maar om even kort te gaan, die hoge verzendkosten zijn nodig om de verkoper zijn PayPal betaling te kunnen laten houden.

Er is zonder een dure verzendmethode met volledige tracking anders niets te doen aan een eenvoudig beroep op kopersbescherming.

Vandaar dus.

UIteindelijk nadat de verkoper steeds lagere verzendkosten aanbood, zijn de verzendkosten zoals vermeld.

Op mijn aanbod de verkoop te annuleren ging hij niet in.

Ik heb betaald en wacht nu maar af.

bedankt voor jullie hulp

Sylvia

bedankt voor jullie antwoorden, ik heb ondertussen contact opgenomen met de verkoper. in 40 minuten heb ik 4 verschilende mailtjes van hem gehad, waaronder 1 mailtje dat hij het niet goedkoper kan doen en een mail met een aanbod om 5.00 korting te geven. verder ook een reactie gehad dat hij de kaarten liever houdt dan opstuurd. ik heb contact op genomen met ebay hoe verder te handelen, ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze verkoper.

-- Bewerkt door syrila op 14 Mar 2011 22:34 CET

-- Bewerkt door syrila op 14 Mar 2011 22:35 CET

Waarom mogen objectnummers niet? in mijn ogen heeft dit niets met laster of dergelijks te maken, een objectnummer weergeven is simpelweg een manier om samen met de vraagsteller tot een antwoord te komen niet meer en niet minder

Hoi,

Ik heb dat object nummer vervangen met de titel om eventuele klachten ivm laster en eerroof gericht naar ons en onze leden te vermijden.

Mijn bericht is bewerkt, objectnummers mogen dus niet? 😛

Hoe kunnen we andere leden dan goed helpen? ?:|

Volgens het beleid mag een object nr niet in de onderwerp titel gebruikt worden, verder vind ik er niks over...

-- Bewerkt door centralwebshop op 14 Mar 2011 17:28 CET
Een vraag stellen