annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

scheepsbel

nu staat hrt op ebay.com maar kan ik het item niet vinden op b.v. ebay nl of ebay.uk

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Op 4 okt.stond die bel op ebay.nl,was ineens foetsie.

Als ik nu jouw aanbiedingen bekijk,zie ik dat je niets aanbiedt!!!!

 

Het kan wel eens een tijd duren voordat het object zichtbaar is,maar toch geen dagen.

Op ebay.uk en com staat verder niets.

Wat voor naam heeft jouw bel?bv. ship's bell/nautical  etc

 

 

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

abeldoorn
Community-lid

ik denk dat dat komt dat je bij je bel hebt aangegeven dat je hem 'alleen' naar de usa verscheept, en niet wereldwijd. Ebay.com laat hem dan logioscherwijze zien, maar ebay.nl niet, want je verstuurt hem toch niet naar nederland (is dan hun redenatie). Dus alleen landen waar je het heen stuurt laten de veiling zien.

Je kan dat veranderen door naar je aanbieding te gaan>aanbieding wijzigen  ergens halverwege die pagina kom je binnenlandse verzending en internationale verzending tegen. En bij internationaal kan je een pull down menutje kiezen voor wereldwijd verzenden..

 

Je moet alleen wel in de gaten houden dan als je hem op ebay.com aanbiedt de domnestic shipping geldt voor de usa en worldwide shipping geldt voor bijv. ook verzending binnen nederland maar ook naar, ik roep maar iets, japan. Let dus goed op welke prijzen je invult, dat je niet de boot in gaat straks bij het postkantoor als je 40e porto moet betalen naar ehh, japan, maar ook dat nederlanders het niet kopen omdat je belachelijk hoge porto prijzen vraagt.

Vermeld die prijzen desnoods bij je aanbieding.

Ook je retourbeleid in combninatie met je 0 feedback is niet heel aantrekkelijk.

vr.gr

 

sorry shipbell

 hij staat op ebay.com onder asama maru schipbell

Een vraag stellen