Vaak koop (of kocht!) ik meerdere artikelen. Voor het eerste artikel betaal je een bepaald verzendbedrag. Het volgende item kost dan vaak veel minder geld. Die artikelen kunnen immers in hetzelfde pakket. Vanaf nu gebeurd er iets wonderlijks. Ik moet vanaf nu METEEN BETALEN. Daarna kan ik pas het volgende artikel bestellen. Het volgende artikel kan ik dan niet tegen het goedkopere tarief 'shipping next item' kopen, want dat herkend PAYPALL niet. Vroeger kon je eerst nog doorshoppen, en daarna in 1 keer de artikelen afrekenen (tegen 1 shipping prijs). Door deze nieuwe actie is volgens mij het voordelig bestellen van meerdere artikelen ONMOGELIJK geworden. Ik heb inmiddels maar contact opgenomen met de verkoper en het bestelde volgende artikel maar geannuleerd! Waarom heeft EBAY nu een gedwongen betaaloptie opgenomen in plaats van de vroegere optie dat je eerst kon doorshoppen? Hoe kun je nu meerdere artikelen bestellen tegen 1 shipping prijs (1x verzendkosten)???
... Meer weergeven
Beste verkoper, Graag wil ik mijn aankoop terug zenden kleur en maat komen niet overeen met mijn bestelling. Het bestellings nr is :2847-6171-5864-396. Naar welk adres kan ik het retour zenden en een juiste bestellen. Vriendelijke groet, Evelyne Schelling.
... Meer weergeven
Hallo ebay hoe komt het dat ik geen antieke schoenen krijgt te zien op mijn site . Ik koopt al jaren antieke schoenen bij ebay,voor mij verzameling,ook antieke corsetten zie ik niet meer? Graag u antwoord Vr,Gr, Ria Koolen
... Meer weergeven
Beste, Ik heb mezelf net geregistreerd bij Ebay, maar ik vind het op het moment alles behalve overzichtelijk. Ik wil namelijk weten of mijn adres-gegevens openbaar staan voor anderen, zo ja; hoe kan ik dit wijzigen? Tevens heb ik mijn PayPal-adres gekoppeld, maar zou het eventueel mogelijk zijn om deze weer te ontkoppelen? Alvast bedankt. Groeten,
... Meer weergeven
Bij het zoeken naar gestempelde postzegels Duitsland BRD krijg ik momenteel maar 1 bladzijde te zien en voorheen kreeg ik tientalllen bladzijden postzegels???????
... Meer weergeven
Beste, Hoe ziet de onderkant eruit van de Adidas Jeremy Scott "IS Instinct Hi Neon Camo" Hi top Sneaker. € 69,95 Zit er een rondje in????? Hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Dorette
... Meer weergeven
Hoe kan ik een object anuleren met toestemming van de verkoper.heb per vergissing 2x zelde gekocht.1x is al onderweg maar 1x staat nog op ebay voor te betalen en de verkoper heeft gevraagd om het te anuleren en te verwijderen.
... Meer weergeven
Vanwege de vele vraagtekens wat betreft GSP vroeg ik me af hoe men kan zien dat een verkoper mee doet aan het GSP gebeuren= Want via het GSP zijn de verzend/invoerkosten vaak vele malen hoger. Mvg, Frans
... Meer weergeven
LS, Ik ben de knop kwijt boven aan mijn zoekpagina waarmee ik kan selecteren van laagste naar oplopende prijzen, hoe krijg ik deze knop terug? Als ik minimale en maximale prijzen opgeef, krijg ik heel andere zoekresultaten, dus dat is geen alternatief. bedankt voor uw hulp, Erik
... Meer weergeven
goede dag ik heb een probleem ik heb onlangs een object bekeken voor een vriend en gekeken of het eventueel verzonden kon worden naar het betreffende land meer en verder ben ik niet gegaan en nu krijg ik meerderen meldingen over dat ik het nog niet betaald heb hoe kan dat ? ik heb de functie nu kopen nooit aangeklikt en als ik het per ongelijk wel zou hebben aangeklikt dan word het tog gelijk via mijn pay pal account aangemeld en betaald ? snap hier niets van hoe kan dit ? wie weet raad mvg jan van empel
... Meer weergeven
Hallo, Ik wil in de winkel van chinabasket.co.uk graag 2 alfabet letters van Betty Boop bestellen, maar dat gaat niet tegelijk. Anders moet ik nl. 2 x verz.kosten betalen. Emailen lukt niet. In afwachting van uw bericht. Met vr. gr. Paula
... Meer weergeven
Is degene met ****** als e-mail adres een eerlijke verkoper ?
Hij verkocht Iphone 6 op Ebay ,kort erna is de pagina door Ebay verwijderd , hij deed het blijkbaar volgens Ebay via andermans account . Ik heb al betaald via Paypal via de Ebay - checkout ( ***** ) . Is dat zijn paypal-adres ?
Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben . Wat kan ik doen ?
De e-mail die ik van hem heb ontvangen heb ik doorgestuurd naar spoof@ebay . Ik ben via Paypal een procedure begonnen .
... Meer weergeven
Waarom kan ik de vergelijkbare objecten bekijken niet meer gebruiken op mijn Hotmail? Hij zegt als ik erop klik dat deze pagina niet kan weergegeven worden?
... Meer weergeven
Hallo, Wanneer ik mijn advertentie in de" zoek"balk in type en onder de rubriek"al het andere" kies vind ik mijn advertentie niet. Kan dit niet gelinkt worden onder Videocrane of camcrane ? Ik denk dat de bezoekers op deze manier mijn advertentie niet kunnen vinden. Ontvang graag van u een reactie. Met vriendelijke groet, Hans Kesseler
... Meer weergeven
Ik heb een object gewonnen in een veiling, maar heb het idee dat het niet eerlijk is verlopen. Normaal gesproken zie je in de bied geschiedenis meerdere bieders, in dit geval is zijn er allen biedingen zichtbaar van een anonieme bieder(identiteit beschermd). Er zijn boden uitgebracht tot aan mijn ingestelde maximum bod en nadat men mijn bod had overboden met enkele eurocenten en dus de nieuwe hoogete bieder was is 12 minuten later het winnende bod ongetrokken. Mijn gevoel is dus dat men heeft geprobeerd om mij mijn maximum prijs te laten betalen. en ook vermoed ik dat dit waarschijnlijk is gebeurd door iemand die een bekende is van de verkoper (op zijn verzoek) of door de verkoper zelf met een eventueel ander ebay account. Ik heb nog niet betaald en heb nog geen contact met de verkoper opgenomen omdat ik natuurlijk geen poot om op te staan heb. Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt en zo ja wat kan ik hier aan doen? vr groet Jelle
... Meer weergeven
Ik heb al enige maanden geleden een object gekocht op eBay, dat sterk afwijkt van de beschrijving op Ebay. Ik heb de verkoper al twee keer gemaild. Tevens heb ik een geschil geopend, maar de gegevns zijn niet te vinden op eBay. Hoe moet ik nu verder handelen? De verkoper reageert niet op mijn mails
... Meer weergeven
ik heb haar verf besteld maar nog niet betaald ik heb de verkeerde kleur aan gevinkt kan ik dat verwijderen en dan het goede bestellen als ik naar mijn acount ga sta dat ik het besteld mar moet dus nog betalen en als ik naar mijn winkel ga staat het er wel in maar krijgt het niet voor elkaar om te veranderen hij geeft aan dat ik het nog moet betalen help anders heb ik straks 4 potten de verkeerde haarkleur
... Meer weergeven
Heb enige dagen geleden een motorfiets per opbod gekocht en probeer de verkoper berichten te sturen. Vind deze niet terug in mijn berichtenlijst en ben dus bang dat de verkoper mijn berichten ook niet ontvangt.
... Meer weergeven
Ik heb een artiekel gekocht, maar nooit ontvangen, ik ben dus 60 dagen aan het mailen geweest en er zijn verschillende beloftes gedaan , nu zijn we over de 60 dagen en ik hoor niks meer en antwoord krijg ik ook niet. De gene heeft gewoon de boel bedondert! Vr gt hans
... Meer weergeven