wat een puinhoop bij ebay en post bedrijven via ebay mijn pakket met track code 3saurr6017857 is zomaar weg hij is ingeleverd zoals ebay dat wil en daarna weg ik had al eerder gemailt wel antwoord gehad daar was de kous mee af zoekt het maar uit wel goede service van ebay ik zal nooit meer wat kopen .het degene die dit leest wenig uitmaken ik ben mijn geld kwijt . ik zal het wel op fb zetten zodat iedereen het kan delen wat mij is over komen zodat andere mensen het niet zal gebeuren om nog iets via ebay te kopen. j smit
... Meer weergeven
Hierbij zeg ik mijn" goed betaalde baan" als vragenbeantwoorder op. Ik draag het stokje over aan .....??? en ik ga lekker rentenieren.
... Meer weergeven
We hebben dekens besteld via Ebay. Echter, we zijn teleurgesteld over de kwaliteit. Kunnen wij dit product kosteloos retourneren? Hoe gaat dat in zijn werk?
... Meer weergeven
ik zoek verkoper Salakatan. Deze verkoper is mij een munt schuldig. Hij vroeg toen wederom naar mijn adres, welke ik hem had gegeven. Maar wat er ook verscheen geen munt.. Groeten John
... Meer weergeven
Ik heb een bestelling gedaan van een batterij voor mn telefoon kreeg ik de verkeerde en een gebruikte batterij toegestuurd. dit is mn eerste keer dat ik wat op ebay gekocht heb iemand tips?
... Meer weergeven
Hallo, ik heb een bestelling per ongeluk twee keer besteld. ( verschillende orders ) Had meteen contact met de verkoper. Volgens hem moest ik een cancel reqest sturen. Dit kon een dag naar bestelling. Heb nu al meerdere mails gestuurdt met de vraag deze order te annuleren. Kan ik nog op een andere manier een annulering van mijn bestelling doen. En op welke manier ? Zo dat hij dit kan accepteren/ Ik hoor het graag Met vriendelijke groet Martina Willmann
... Meer weergeven
maar ik heb niets ontvangen en post.nl zegt dan doodleuk is terug gestuurt om onduidelijke reden en voor de rest krijg ik geen enkele medewerking . afzender heeft nu nog niets gehad . stelen ze daar post of kan ik fluiten naar me niet gekregen items en geld
... Meer weergeven
Hi, Ik wil graag twee producten hier bestellen op ebay, maar bij twee verschillende aanbieders. Als ik dat doe, krijg ik dan twee aparte pakketjes, of hoe gaat dat dan? Alvast bedankt, Jet
... Meer weergeven
Ik heb per ongeluk toen ik me account ging maaken een artikel bestellen, nu krijg ik mail dat ikniet betaal heeft en dat de verkoper de geschil heeft geopen hoe kom ik er vanaf ik wildie artikel echt niet ??? help aub ik heb echt geen ervaring met EBAY
... Meer weergeven
ik heb een aantal verkopers waar ik regelmatig biedingen doe maar nu kan ik alleen gelijk kopen en niet meer bieden kunnen ze mij ook alleen op bieden blokeren
... Meer weergeven
hallo,ik krijg een bericht dat ik Objectnummer: 111316930826 zou hebben besteld en niet betaald? heb het al lang betaald en ontvangen. het gaat hier wel o.v.b een garantie geval. B.V.D dijkman
... Meer weergeven
Doordat het eerste woord in mijn adresgegevens gewoonweg door ebay wordt veranderd ofwel niet goed bij de verkoper wordt getoont komen paketten niet aan. Verkoper ziet/krijgt onjuiste informatie als hij gebruik maakt van de adres- etiket printservice met als gevolg dat pakketjes aan hem retour worden gestuurd met als reden "onbestelbaar". Verkoper heeft voor mij een foto gemaakt waardoor dit wordt bevestigd. Dit is momenteel reeds vaker voorgekomen.
... Meer weergeven
Ik word gek van alle reclame met name van HD-Plus-(versie) Zelfs als ik wil bieden vewrschijnt er op de cursor een advertentie Op ebay "Hulp en contact" kon ik hierover geen vraag stellen
... Meer weergeven
REKENING GEHAD VIA EBAY EN HEB DIT NIET BESTELD ,IS EEN GESCHIL KLOPT NIET NOOIT BESTELD ,WAT MOET IK DOEN /? HELP / HELPCENTER IS NIET BEREIKBAAR VOOR DIT SOORT DINGEN ,HOE KAN DIT ALS IK NIKS BESTELD HEB GEBEUREN ? HELP !WIE WEET WAT ?
... Meer weergeven
Geachte mevr/heer, Na enige tijd niets via Ebay te hebben gekocht, wilde ik weer gaan kopen via mijn Paypal. Dat gaat plotseling niet meer. Alles staat er volgens mij nog netjes in zoals de gegevens van mijn creditkaart. Wat is hier aan te doen. Vriendelijke groeten Gerard Visscher
... Meer weergeven
Hallo , Is mijn eerste maal hier op ebay . Ik wil nagellakjes aankopen , verschillende kleurtjes bij 1 aanbieder . Jammer genoeg vind ik geen winkelmandje ofzo waar ik meerdere dingen kan inplaatsen ? Kan dit dan niet ? Moet je voor elk item appart betalen en dan ook voor elk item verzendingskosten betalen ?
... Meer weergeven
Ik ben gisteren in mijn enthousiasme vergeten de 5 sterren aan te vinken bij het geven van feedback na een aankoop op eBay. Hoe kan ik dit alsnog doen??
... Meer weergeven
hallo, ik probeer te bieden op ebay,maar het lukt niet omdat ik een pincode nodig heb om te kunnen bieden! het probleem is dat ik niet gebeld wordt door jullie voor de pincode,en ik krijg ook geen sms met de code! kunnen jullie me helpen aub,mijn telefoon nummer is 0032488267887. alvast bedankt, maryam balkasem
... Meer weergeven