jaren geleden had ik een verzamelpagina met ebaypagina's van veel landen, als je een land aanklikte, kreeg je gelijk de ebay startpagina, reuze handig!op zekere dag werkte 'íe niet meer , compleet verdwenen
het was. meen ik een starteepagina,kent iemsand dit?weet iemand weet wat ik bedoel ?
m.vr.gr.,
... Meer weergeven
Hoi, Ik heb dus een wachtwoord enz aangemaakt, bij tel nummer ging het mis. Ik woon in Spanje maar vind het gemakkelijk om mijn adres enz in Nederlands in te voeren, nou dat kan dus niet wat dan loopt het spaak. Nu kan ik geen nieuwe aanmaken want ik sta zo goed als kan in het systeem maar hij blijft hangen bij tel nummer die ik dus niet heb ook in Nederland, ik kan niets veranderen. Groet uit Spanje
... Meer weergeven
Hoe kan ik sorteren op leverdatum? Soms ben ik best bereid extra te betalen voor een artikel als ik het snel kan hebben, Maar helaas kan ik niet op levertijd sorteren, of is er een truukje voor?
... Meer weergeven
Zou graag een bestelling plaatsen in èèn en dezelfde shop, het zijn allerlei verschillende artikels. Zou graag èèn factuur krijgen, èèn verzendkost, en de btw en inklaringskosten ook in eenmaal betalen. Hoe doet men zoiets?
... Meer weergeven
Heb een superdeeghaak gekocht bij ****. Wil deze graag retourneren want werkt niet in mijn machine.
Graag zo spoedig mogelijk antwoord aub.
... Meer weergeven
Omdat ik na 6 weken een item nog steeds niet had ontvangen heeft de verkoper een volledige refund gedaan. Echter eenweek na de refund werd het item alsnog afgeleverd. Ik wil de verkoper nu toch betalen via paypal maar kan hem nergens bereiken omdatnop ebay alle gegevens terzake zijn verdwenen na sluiten van de zaak. Hoe,los je zoiets op ?
... Meer weergeven
Hallo allemaal. Ik heb de volgende vraag ik heb een object gevonden wat ik zou willen kopen ik kan bij de afhandeling niet het gewenste land selecteren (Nederland)voor verzending. Objct verkoper komt uit de VS Kan wel andere landen selecteren zoals verenigd koninkrijk Canade Mexico Maar geen Nederland wat moet ik nu doen. Graag hoor ik jullie advies en hulp of iemand die mij hier verder bij kan helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet. Welsing
... Meer weergeven
Er wordt mij vanuit de Ebay gevraagd of ik dan een feedback wil geven aan een verkoperlid van de Ebay. Daar ben ik nu mee bezig en stagneer ik bij het vinden van de ruimte waar ik de bewuste feedback kan neerzetten, zodoende beste mensen.
... Meer weergeven
Geachte Leden, zou je er zo vriendelijk willen zijn om mij een wegwijs te geven hoe ik feedback aan een ebay-verkoper kan geven, daar ik nergens een ruimte/vakkje/hokje kan vinden in de site ? Ik heb er zowieso weinig afiniteit met de computer, vandaar. Bij voorbaat mijn vriendelijke dank voor mijn toekomstige helper in nood, bij deze. Mijn naam is: Khouw
... Meer weergeven
Hallo, Nadat ik een item had gekocht op Ebay, stond er in het mailtje dat ik kreeg een knop met "Bestelgegevens Bekijken". Maar toen ik hier op drukte, Kwam er een website die niet gevonden kon worden. En je moest je inloggen als bezoeker maar hoe doe je dat?
... Meer weergeven
ik wil iets kopen op ebay met pay pall waar ik een account heb die gekoppeld is aan ebay maar er word mij gevraagd naar gegevens van credit of mastercard. die heb ik niet en ik heb geld staan op mijn pay pall account. waarom kon ik altijd via de ING mijn pay pal gebruiken en nu niet meer via ebay op die manier betalen.....vreemd maar alles wat goed loop word ten nadelen veranderd.
... Meer weergeven
ik heb een tijdje geleden een modded controller gekocht. en deze werkt niet goed ik wil graag dit item terug sturen en mijn geld terug ik ben vrij nieuw op ebay en weet niet wat ik moet doen met de vraag of jullie kunnen helpen bedankt voor de tijd
... Meer weergeven
Ik kreeg een vraag om te betalen aan verkoper, die ik nu niet kan achterhalen omdat ik moeilijkheden heb met mijn comp. En met inloggen bij paypal .. Dus contact opgenomen met verkoper die ik dus ook niet meer kan achterhalen. En mail gehad dat koop geannuleerd is. Ook op eBay zie ik niet welke transactie dit is geweest zodat ik niet kan reageren! Heb inmiddels het aardbeienstalletje op een andere manier gekocht. Sorry voor het misverstand. Ik zit nog steeds er klieren met m.n comp en doe nu alles via m.n i-Pad met vriendelijk groet rh6532 r.h.v.adrichem
... Meer weergeven
Hallo, Ik heb een batterij gekocht maar het lukt mij niet om een klacht in te dienen. 20C Li-Po Upgrade2500 mAH Battery For Parrot AR.Drone 2.0 Quadricopter Powerful ***** Kunt u mij helpen? de verkoper heeft geschreven dat er een nieuwe zou worden opgestuurd maar nu denk ik dat het gewoon tijdrekken en oplichten is.
... Meer weergeven
Ik wil na 3x probleemloos iets gekocht te hebben op paypal, iets bestellen uit duitsland, maar telkens als ik naar betalen ga kom ik op de pagina van paypal waar ik mijn creditcard gegevens moet invullen die ik niet heb, want ik heb geen creditcard. Hoe kan ik nu gewoon dat object betalen?!
... Meer weergeven
het lukt mij niet meer om geld via paypal over te maken krijg steeds code 70047-10417 of code 70049 wat beteken dit? heb u een oplossing? vr.gr. piet
... Meer weergeven