Goede dag, In oktober heb ik een pakket besteld, wat maar niet arriveerde. Hierover heb ik uiteindelijk contact opgenomen met de verkoper, die me vertelde dat het al wel in Nederland moest zijn en gaf me een track n trace code. Uiteindelijk bleek dat PostNL me een aantal keren het pakket onder werktijd had aangeboden, maar de bezorger verzuimd heeft me een briefje achter te laten waardoor ik niet wist dat het er was. Het pakket is uiteindelijk geretourneerd aan de verkoper. Hierover heb ik contact gehad met PostNL, en ze hebben de fout toegegeven. Ze gaven aan dat de verkoper verantwoordelijk is en dat hij degene is die de verzendkosten moet terughalen bij PostNL. Dit heb ik overlegd met de verkoper, maar nu geeft hij aan me alleen een deel van de kosten terug te betalen. Dit wil ik uiteraard niet, omdat verzending zijn verantwoordelijkheid is. Hoe kan ik dit oplossen? Paypal verwijst me voor een ticket naar Ebay, en Ebay me naar dit forum. Alvast hartelijk dank. Ilona
... Meer weergeven