heb op 20/11 een bericht gekregen van ebay dat de verkoper nog steeds wacht op zijn geld terwel de verkoper aan geeft dat het op 17/11 betaald is
... Meer weergeven
Ik heb Zondag een boek (nu kopen) gekocht bij Askew, echter heb ik de verkeerde aan gevinkt.
gelijk een mail naar Ebay om te annuleren nog niets gehoord.
Is de bestelling geannuleerd zodat ik de goede kan bestellen.
ebay naam nellenccc.
... Meer weergeven
Ik heb een oude advertentie gevonden van een artikel dat niet is verkocht. Onverkocht 8 april 2018 , 08:55
ik zou aan de verkoper willen vragen of dit object nog te koop is, maar ik weet niet hoe in contact kan komen. Mogelijk kunt u mij helpen.
... Meer weergeven
Goedenmiddag ik heb een gereviseerde motor voor mijn ford transit camper gekocht.Na inbouwen bleek er van alles mis.Ik heb dit voorval gemeld bij ICS de credit maatschappij en bij pay pal.Ik kom in aanmerking voor terug betaling.De verkoper had in de advertentie een hele lijst van wat er vervangen was.Van die hele lijst is er niet 1 onderdeel wat vervangen is.Ik heb nu al 6000 euro schade opgelopen en contact met ebay is onmogelijk.WIE WEET ER RAAD IK HOOR HET GRAAG.
... Meer weergeven
Geachte Lezer [es]
Betreft objectnr
Waarom wordt ik op de lijst van { wanbetalers } gezet .
Ik heb verkoper om zijn bankrekening gevragd maar als ik die niet krijg kan ik niet betalen.
Ik hoop dat dit geschil yeniet verklaard wordt en mijn naam word gezuiverd.
Vriendelijke groet.
Wim Boomaars
... Meer weergeven
sinds kort krijg in de melding Interne fout SD009, wie kan mij hierbij helpen. Ik kan geen foto's meer opladen. Interne fout (SD009) IMG_4281.JPG Oei. We ondervinden technische problemen. Verwijder dit bestand en probeer het later opnieuw.
... Meer weergeven
Ik heb nl recent een bod uitgebracht van 4 euro. de verkoper startte met 99 eurocetn en pas in de laatste seconden versche "PRIVEBIEDING INDENTITEIT BIEDER BESCHERMD" de kavel bleef dagen op 99 cent staan.
Kun je met een vinkje aanbrengen bij het gaan bieden volledig anoniem blijven?
Ik kan namelijk niets vinden in de biedingvoorschriften
met vr rg
... Meer weergeven
Ik zag een boek op de veiling die op 4 september zou aflopen. Er was geen 'koop nu' gelegenheid maar alleen bieden was mogelijk. Vandaag 31 augustus is de advertentie verwijderd en zegt de adverteerder dat ze een bod heeft geaccepteerd. Ik dacht dat de veiling tot de eindtijd door zou gaan. Hoe kan dit?
... Meer weergeven
Op 17 juli '19 heb ik een object gekocht, maar nog niet ontvangen. Deze verkoper stelt elke keer uit naar 20 dagen, ik wil mijn geld terug. ik accepteer deze gedrag niet op deze manier, hoe een koper met verkoper om gaat, en dat hij beweert dat die in buitenland is. ik heb dit ook bij politie neergelegd ivm fraude online handeling
... Meer weergeven
Het is mij opgevallen dat Ebay en PayPal erg slecte service geven sinds de nieuwe regels van kracht zijn. Blijkbaar weten de chinezen dit ook want ik heb erg veel problemen met verkopers die er een spelletje van maken door dingen niet te leveren of zij leveren totaal de niet bestelde items of een variant daarvan. Op het moment van een klacht, werkt de pagina van PayPal en Ebay NIET. Dus er wordt misbruik gemaakt van de nieuwe regels door de verkopers maar ik denk dat jullie daar ook schuldig aan zijn. Ik zal dus ook meer gaan bestellen bij Aliexpress en zal dit ook proberen te motiveren bij anderen. Bij Aliexpress kan je wel een "dispute" openen en wordt adequaat en snel op gereageerd. Ik ben al een verkoper van het eerste uur en dat jullie zo met jullie klanten omgaan is diep en diep triest
... Meer weergeven
order annuleren op ebay.nl maar zoals www.ebay.com/help/buying/canceling-order/cancel-order?id=400 maar die pagine kan ik niet vinden op ebay.nl?
... Meer weergeven
Mijn bestelling word door de verkoper geannuleerd, heb een bericht gekregen dat ik actie moet ondernemen, Er staat dat ik het moet annuleren, er staat ook bij dat je niet moet annuleren als je je geld nog niet terug ontvangen heb. Wat moet ik nu doen? Weet even niet wat ik moet doen, wie kan me helpen? Groeten Peco
... Meer weergeven
Hoi Ebay, Het genre METAL is verdwenen als ik wil zoeken onder de rubriek muziek > cd's. Het heet nu METAAL en daar is bijna niets in te vinden alleen cd's van Nederlandse verkopers. Als ik dus werldwijd wil zoeken naar metal cd's dan is dat niet mogelijk omdat het overal te wereld in de rubriek METAL staat. En ik dus alleen uitkom bij de metal cd's die op de Nederlandse Ebay site zijn geplaatst. Zouden jullie dit terug kunnen draaien? Ik denk dat de Nederlandse Ebay verkopers er ook niet echt blij mee zijn dat hun cd's nu alleen maar in Nederland te zien zijn. Gr. Brenda
... Meer weergeven
Hallo, ik wil bij een verkoper twee platen kopen maar vanuit Ebay krijg je bij het afrekenen dus ook twee keer de verzendkosten berekend. Is dit niet te voorkomen, de verkoper reageert niet echt op mijn vraag (heeft het kennelijk te druk). Ik neem aan dat hij de twee platen in één pakket verzend en dan moet je het geld eerst dubbel betalen om het later terug te krijgen. Onhandig toch en het voelt niet zo lekker om teveel over te maken.
... Meer weergeven
Hallo , ik heb een artikel van mijn order niet ontvangen. Deze moest uit de verenigde staten komen. Iemand ervaring hiermee, en wat nu te doen ??
... Meer weergeven
Ik kan de verzendgegevens van de aankoop die ik als bezoeker heb gedaan, niet meer zien. ik heb na de aankoop een account aangemaakt en nu wordt ik, als ik de link in de aankoopbevestiging aanklik, naar de inlogpagina. Hoe kan ik dit toch zien, danwel als bezoeker of in mijn nieuwe account?
... Meer weergeven