Doordat het eerste woord in mijn adresgegevens gewoonweg door ebay wordt veranderd ofwel niet goed bij de verkoper wordt getoont komen paketten niet aan. Verkoper ziet/krijgt onjuiste informatie als hij gebruik maakt van de adres- etiket printservice met als gevolg dat pakketjes aan hem retour worden gestuurd met als reden "onbestelbaar". Verkoper heeft voor mij een foto gemaakt waardoor dit wordt bevestigd. Dit is momenteel reeds vaker voorgekomen.
... Meer weergeven
Ik word gek van alle reclame met name van HD-Plus-(versie) Zelfs als ik wil bieden vewrschijnt er op de cursor een advertentie Op ebay "Hulp en contact" kon ik hierover geen vraag stellen
... Meer weergeven
REKENING GEHAD VIA EBAY EN HEB DIT NIET BESTELD ,IS EEN GESCHIL KLOPT NIET NOOIT BESTELD ,WAT MOET IK DOEN /? HELP / HELPCENTER IS NIET BEREIKBAAR VOOR DIT SOORT DINGEN ,HOE KAN DIT ALS IK NIKS BESTELD HEB GEBEUREN ? HELP !WIE WEET WAT ?
... Meer weergeven
Geachte mevr/heer, Na enige tijd niets via Ebay te hebben gekocht, wilde ik weer gaan kopen via mijn Paypal. Dat gaat plotseling niet meer. Alles staat er volgens mij nog netjes in zoals de gegevens van mijn creditkaart. Wat is hier aan te doen. Vriendelijke groeten Gerard Visscher
... Meer weergeven
Hallo , Is mijn eerste maal hier op ebay . Ik wil nagellakjes aankopen , verschillende kleurtjes bij 1 aanbieder . Jammer genoeg vind ik geen winkelmandje ofzo waar ik meerdere dingen kan inplaatsen ? Kan dit dan niet ? Moet je voor elk item appart betalen en dan ook voor elk item verzendingskosten betalen ?
... Meer weergeven
Ik ben gisteren in mijn enthousiasme vergeten de 5 sterren aan te vinken bij het geven van feedback na een aankoop op eBay. Hoe kan ik dit alsnog doen??
... Meer weergeven
hallo, ik probeer te bieden op ebay,maar het lukt niet omdat ik een pincode nodig heb om te kunnen bieden! het probleem is dat ik niet gebeld wordt door jullie voor de pincode,en ik krijg ook geen sms met de code! kunnen jullie me helpen aub,mijn telefoon nummer is 0032488267887. alvast bedankt, maryam balkasem
... Meer weergeven
enige tijd geleden heb ik een oplader gekocht voor 18650 batterijen ik heb nooit iets ontvangen .div malen is mij belooft om het op te sturen ik heb nooit iets binnen gekregen
... Meer weergeven
Ik wil vaak meerdere dingen bij één verkoper kopen maar wil niet voor elk ding apart de hoge transport en soms invoertoetsen kosten betalen , kan vaak in zelfde doos . Hoe is dit te regelen ? Waarom betaal ik voor een zelfde soort artikel soms invoerrechten en soms niet ?
... Meer weergeven
ik wil een zakelijke account open bij jullie ik schrijf berichtje ik beantwoord vraag brieven aan voor de verficatie, maar hij is nog niet open, jullie onderzoeken bellen als ik niet bij de telefoon ben, wat is met het account dat het bijna twee maanden duurt voor ik eens als verkoper kan beginnen. Kijk er kan altijd iets fout gaan maar hij is al een keer geopend en ik kan er niks mee, graag dat dit opgelost word. groetjes mara van olffen Dilanja's
... Meer weergeven
ik zat een keer op de app van ebay en drukte perongeluk op nu kopen en ik will het niet kopen ebay stuurt me nu emails van nu betalen maar ik wil het niet kopen en annuleren alstublieft iemand help mij
... Meer weergeven
Ik heb een oudere bouwdoos Otaki Mach1 Mustang schaal 1:12 Van deze bouwdoos mis ik de bouwbeschrijving en de 4 rubber banden. Wie kan mij aan (een kopie van) de bouwbeschrijving en/of de 4 rubber banden helpen ?
... Meer weergeven
Graag zou ik de koper van het object dat ik ga aanbieden het aan huis laten afhalen en dan contant laten betalen. Ik zie echter deze optie niet en kom niet verder met het plaatsen van de aanbieding. Is er een mogelijkheid hiervoor en hoe moet ik dat aangeven ?
... Meer weergeven
De prodcten die ik zou willen kopen gisteren 06-11-2014 moeten allemaal geanuleerd worden. Ik kijk op nieuw komended week tot eventueel nieuwe aankoop. Met vriendeljke groet Ruud Lucas
... Meer weergeven
Goedenavond uit Duitsland! Op zoek naar de *zwarte_tulp*. Hebbe een verzoek to ze. Kan iemand helpen?. Is ze nog actief? @ *zwarte_tulp* ===> http://is.gd/Si3hTU Dank je!
... Meer weergeven
Eeerste keer iets besteld online herhaaldelijk contact gehad met de verkoper nu is deze verdwenen weet niet wat te doen kan iemand mij helpen wil graag contact met de verkoper of slippers of geld terug dit was voor mij de eerste maar ook de laaste keer online iets kopen Fenny
... Meer weergeven
Hi ****, Thanks for your recent purchase on eBay! Please remember to pay for your item so that the seller can ship it to you as soon as possible. Note: If you've already made payment arrangements with your seller, you can disregard this reminder with our thanks. Thanks again for shopping on eBay! En alweer een vriendelijk bericht van eBay omdat de verkoper het item niet heeft gekenmerkt als verzonden en ook nog geen feedback heeft gegeven terwijl het item allang betaald, ontvangen en gefietbekt is door de koper. Bij de waarschuwing (geen kopersbescherming) die eBay geeft als je niet met PayPal betaalt kan dit ook meteen vermeld worden: u zult nog wat vriendelijke totaal overbodige betalingsaanmaning berichten krijgen. A nuisance.
... Meer weergeven