ik heb een motoronderdeel besteld uit italie wat als nieuw onderdeel beschreven was. de onderdeel kwam aan en bleek 2e hands te zijn . ik heb ondertussen een ander onderdeel besteld bij een ander bleek ook om dezelfde persoon te gaan . ik heb mijn 2 e onderdeel nog niet binnen, deze onderdeel ben ik wel bewust dat het een 2e handse is. de verkoper verkoopt onder 2 verschillende email adressen. ik heb de verkoper om een vergoeding gevraagd maar niet tot een uitkomst kunne komen omdat de verkoper makkelijk denkt door sorry te zeggen alles is opgelost. de onderdeel die ik heb besteld heb ik 80 euro voor betaald en 20 euro verzend kosten. 2 e onderdeel 36 plus verzendkosten zat ik op 57 euro ik ben bang dat deze 2 e onderdeel niet aankomt omdat ik op rembours gedrukt had bij bestellen en hij me een faktuur stuurde om te betalen nadat ik had gezegd dat ik het per ongeluk had besteld op die maier en dat ik gelijk ook we wou betalen. ik heb betaald en heb geen trackcode ontvangen tot een paar dagen erna. dat is de reden waarom ik denk dat de onderdeel mischien wel niet zal aankomen. als iemand suggesties heeft wat ik precies moet ondernemen hoor ik het graag. bvd S.T.
... Meer weergeven
Hallo ik heb een setje 2sparks bougie gekocht, tijdens monteren is 1 bougie los geschoten bij de las-lijm gedeelte. nu wil ik deze retour doen....echter communiceren in het engels lukt niet, wat kan ik doen
... Meer weergeven
Geachte dame/heer, Graag bij deze te herstellen i.v.m. passeerwoord, want weet het niet meer! Alternatief is om naar de verkoper te rijden om het product op te halen en te betalen, aldus bij deze. B.v.d. en met de vriendelijke groet, dhr. A.H. Backer Leegstra
... Meer weergeven
Er is een koper die geen betaling kan ontvangen wanneer ik op nu kopen druk, ik kan daarna niet verder met de koop. Hij zelf kan geen fout vinden. Waar zoek ik naar. Ik zou denken dat hij zijn paypal-limiet heeft bereikt.
... Meer weergeven
Ik he voor het eerst een ebay account aangemaakt. Wanneer ik iets wil kopen dan krijg ik telkens de mededeling dat mijn kooplimiet bereikt is terwijlnik nog nooit iets gekocht heb.hoe kan dat?
... Meer weergeven
de transactie voor de portzegel P25 is door mij afgebroken omdat deze in dollar betaald moet worden. Hoe kan ik dan een factuur krijgen?
... Meer weergeven
Ik heb een voorstel gedaan bij een verkoper,maar dan ben je toch niet verplicht de koop aan te gaan? Je kijkt of een verkoper lager wil gaan dan zijn vraagprijs. Ik heb aangenomen omdat ik dit niet kon vinden in de regels, je dan niet net als bij bieden vast staat in een koop. Ik heb de verkoper dit uitgelegd dat de extra info mijn beslissing om het toch niet te doen is geworden. Heb ik nu iets fouts gedaan?
... Meer weergeven
Als ik niet thuis ben laat ik auctionsniper voor mij bieden. Nu hebben die klojoos van Ebay mij al 3 kavels mis laten lopen en krijg ik de volgende mededeling Ebay Requires Account Verification. Beste Ebay wat is dit voor onzin???? A.U.B. graag reactie
... Meer weergeven
Ik wil wat ken en er staat kopppel een creditcard ik heb het bij meerdere producten geprobeerd ,aar het blijft komen. Ik heb altijd al via de bank heb betaald weet iemand iets help
... Meer weergeven
Hoi Beste Lezer, Ik heb een bod uitgebracht met een maximum. Kan ik dit aangegeven maximum verlagen? Ik kijk uit naar eenj antwoord. Met vriendelijke groet, I v.d. Heuvel
... Meer weergeven
Ik heb een bod gedaan en wil deze intrekken. Na het aanmaken van mijn account verscheen de pagina in het Duits en ik zie nergens waar ik mijn bod kan verwijderen. Ik ben helemaal niet goed in Duits, wie kan me helpen??
... Meer weergeven
Ik heb een bieding gewonnen. De koper leek betrouwbaar met hoge percentage positieve reviews. Ik heb het geld via de rekening over moeten maken. Nu heb ik meer dan een week op het pakket gewacht wat nog niet is aangekomen en ik dacht ik kijk weer even op eBay naar de status... blijkt de de koper te zijn gevlogen, zijn account op eBay bestaat niet meer! Er zijn een paar hele recente reviews erbij gekomen en blijkt dat meerdere mensen zijn opgelicht! Ik heb zojuist een geschil geopend en wacht dus op antwoord van eBay. Maar wil toch ook via deze forum erachterkomen wat mijn kansen zijn om mijn geld terug te krijgen...? ik heb geen paypal en/of creditcard bescherming.... 😞
... Meer weergeven
ik heb op een veiling artikel geboden. nu stond ik nog steeds boven aan. en aktie loopt 15-3 pas af. nu kwam ik er chter dt dit artikel ineens weg is gehaald op Ebay? gaat verkoper niet accoord en heeft hij zich terug getrokken? of heeft ebay dit gedaan? kan dit object dus nergens meer vinden.
... Meer weergeven
Hallo, Ik wil iets kopen via Ebay in Duitsland. Kan ik dit gewoon betalen via mijn Rabobank of moet zoiets via Pay Pall wat ik niet heb? Reactie aanbieder = bitte Preisvorschlag mit 95 Euro senden, dann kriegen Sie eine Rechnung mit unseren Bankdaten Ik ontvang dan ook graag even een reactie Groetjes
... Meer weergeven
Het bod van mij van € 20,00, wil ik annuleren. De reden is, dat ik het verkeerde aangeklikt heb. Wat moet ik verder doen? Kan u dat voor mij nietig verklaren? Bij voorbaat, vriendelijk bedankt. Met vr.gr J.G.Schouten ( miegeo).
... Meer weergeven
ik heb een aanvangs bod gedaan en ook een maximaal bod opgegeven ik heb nu gekocht tegen het maximaal bod terwijl er geen biedingen zijn geweest hoe kan dat ? mvgr vreeke
... Meer weergeven
Ik heb mijn object nog niet ontvangen maar ale aanbiedingen zijn uit mijn lijst verdwenen maar nu kan ik niks oplossen want heb geen gegevens van deze mensen meer dus kan helemaal niks
... Meer weergeven
Ik ben opgelicht for 1900euro. Persoon heb mij tas/lege doos ook nog na de verkerde adress verstuurd. Ik heb van him gekocht en via bank betaald om dat het zach vetrouwelijk out. Persoon was al vanaf 2008 een lid. ik begrijp nu niet wat ik moet doen en vind ook heel erg dat ebay wil niet bemidellen of dat ze hebben geen fond gekreerd voor een duperde persoonen zo als ik. Om dat verkoopen op ebay ook geld kost, vind zeer belachelijk dat ik mijn geld niet terug krijg. nog mooie is dat die oplighter heb mijn emailadress en soms stuurd die een mailtje waar die mij uitlacht en zegt dat ik mijn geld nooit zou zien. Ik heb help nodig!!!! Met vriendelijke groet, Tatjana
... Meer weergeven
hoi ik heb geboden op een dvd. maar denk dat ik als ik win niet het orgineel ontvang maar een copy. aan gezien ik tussen zijn goede feedback toch enkele verkochten copy s zie staan. die als vrij wel nieuw worden verkocht kan ik daar nog wat aan doen
... Meer weergeven