annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

produkt gekocht maar kan niet betalen

terabacteria
Community-lid

Ik heb vanochtend een produkt bij iemand uit Hong Kong gekocht maar wanneer ik ervoor wil betalen krijg ik van ebay een error message waarin staat dat de verkoper op dit moment geen paypal betalingen kan ontvangen. Ik heb duidelijk voor ik kocht gekeken of ik met paypal kon betalen en dat kon werkelijk. Ik wil niet in de problemen komen omdat ik niet op tijd betaal ofzo, maar volgens mij ligt dit aan de verkoper en niet aan mij. iemand anders ooit zoiets meegemaakt?

Geaccepteerde oplossingen (4)

Geaccepteerde oplossingen (4)

stephanthecollector
Community-lid

Kan ook niets terug vinden in de biedings geschiedenis een objectnummer zou wel handig zijn!

Als je het objectnummer hebt en de email kan je ebay items ook via paypal betalen via het tabblad geld overmaken.
Je geniet dan nog steed kopersbescherming...

Ik weet niet of de verkoper te vertrouwen is omdat ik geen idee heb van ze reputatie/feedback.

stephanthecollector
Community-lid

U kunt het beste de verkoper vragen de koop te annuleren als reden kunt u opgeven dat u alleen via ebay wilt betalen en niet buiten ebay om, dus geen betaling doen via PP buiten ebay om!

stephanthecollector
Community-lid

Misschien is de verkoper wel geschorst! u kunt de verkoper een mail sturen en hem er op wijzen, verder is er niet veel wat u kunt doen behalve afwachten

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

kopersbescherming
Community-lid

Ja, vergeet dit item en deze verkoper.

terabacteria
Community-lid

Verkoper heeft me gecontact en me gevraagd naar zijn email adress met paypal te betalen. Heb dan geen kopersbescherming van ebay meer en vertrouw het nu helemaal niet meer. nu de vraag, hoe annuleer ik me aankoop. Heb er dus nog niet voor hoeven te betalen gelukkig en ga dat nu ook niet doen.

Een vraag stellen