op 19-02-2012 21:56
ik heb vier dingen gekocht van iemand in duitsland , en heb er maar twee van ontvangen en nu zegt ze dat ik drie dingen niet betaald heb , terwijl ik duidlijke bewijs heb van bank dat van men rekening is gegaan , ik gaf ze een negative feedback en nu zit ze te dreigen dat ze mij voor advocaat ga slepen omdat ik haar verkoop erdoor slecht heb gemaakt, en dat ik de feedback moet verwijderen anders kom ik voor rechtbank zegt ze , ik sta nu met drie geschillen open die reeds al twee weken betaald zijn ik weet niet meer wat ik moet doen , ik kan toch moeilijk twee keer betalen
heb ik die hele lap tekst voor niks zitten typen
zo te zien heeft u de feedback al gewijzigd! en bent dus gezwicht voor dreigementen van een verkoper die niet of maar voor de helft levert.
als je zeker weet dat je betaald heb, (en het juiste bedrag heb betaald), mail de verkoper een printje van je betaling. Wordt daar niet op gereageerd kan je er van uit gaan dat je bedrogen wordt. Aan jou de keuze of je dan aangifte wilt doen (de duitste polizei neemt die erg serieus). Het gedreig van de verkoper moet je je niks van aantrekken, in mijn ogen is dat alleen een poging u nog wat meer geld afhandig te maken.Mail de verkoper anders dat u ook een advocaat heeft en bla bla bla. Ik ben zelf verkoper en je moest eens weten hoe vaak ik niet 'bedreigd' wordt met een advocaat. En hoe vaak heb ik die advocaat dan ook daadwerkelijk gezien of daar contact mee gehad,precies 0x. Het is zo makkelijk te roepen dat je een advocaat inschakelt, maar die kosten al snel een paar 100e per uur en zijn zo een paar uur bezig. dan moet het wel om iets heel duurs gaan wil je die dan ook echt inschakelen.