op 14-09-2011 17:56
Ik heb een object gewonnen en direct met paypal betaald.
Normaal geen probleem en wordt het direct afgeschreven.
Nu is het in behandeling.
Waarom is dat?
Er staat voldoende saldo op.
Er wordt aangegeven dat de verkoper het niet heeft opgeeist terwijl paypal wel een manier was om te kunnen betalen.
Ik snap het niet zo goed nu.
WIe heeft antwoord.
Gr.Jolanda
Het is geen beginnende verkoper en heb eerder iets bij haar gekocht en paypal betaald, geen probleem.
De verkoopster zegt ook dat er meerdere items zo betaald zijn en geen problemen geeft.
Ik heb paypal het probleem voorgelegd en die geven aan dat het mailadres niet bekend is bij hun?:|
Ondertussen per bank maar betaald om verder gezuer te voorkomen, maar het blijft vreemd.
De verkoopster zou het ook verder nog uitzoeken hoe het komt.
-- Bewerkt door pollewob op 19 Sep 2011 1:41 CESTZeg tegen de verkoper dat die naar paypal moet gaan bij z'n recente transacties moet kijken en gewoon een link accepteren moet klikken bij jou betaling.
Daarmee is het opgelost, annuleren en opnieuw betalen is nutteloos aangezien het probleem bij de verkoper ligt.
Zeker een beginnende verkoper?
Ik heb de verkoper gemaild en uitgelegd wat er aan de hand was en zij begreep het niet.
Nu heb ik mijn boeking geannulleerd. en opnieuw via paypal geboekt, maar idem dito.
Maar nu kijk ik verder en zie dat het weer wel is voltooid terwijl er nog steeds staat nit opgeeist.
Nou schioet mijn maar lek, ik begrijp het niet meer.
Heb de verkoopster gemaild met de vraag of ze het heeft ontvangen.
Dat de link ongeldig is heeft met een technisch iets te maken wat ik wel kan uitleggen maar waarvan je denkt na 3 zinnen pfffffft... Laten we het erop houden dat programmeurs van ebay nog wel eens een foutje maken.
Op een site zal de link wel werken vaak waar het item aangeboden is.
Dat de transactie niet is opgeeist heeft te maken met de verkoper dit moet h/zij zelf doen, soms is het een nieuw account, nieuw/oud emailadres, nog niet gekoppelde email o.i.d
Mail de verkoper hierover.
Er staat trouwens ook aangegeven dat de transactiereferentie in uw link is ongeldig
Wat houd het in?
Wie weet dat?