op 01-07-2011 14:13
1 jul 2011 03:07
|
Waarom kan ik niet meer bieden op parfums? Ik krijg aldoor dat bericht dat het niet meer kan, maar als je kijkt bij de biedingen zie je dat er toch geboden kan worden, ra ra hoe doen ze dat?
Je toets een naam van een parfum in, bv l'artisan er komen verschillende flessen in beeld om op te bieden, wil je een zo'n parfum aanklikken dan krijg je dit:
Toegang tot deze aanbieding of dit object is geblokkeerd vanwege een commercieel gerechtelijk besluit in Parijs, waardoor handel van bepaalde autentieke parfums en cosmetische producten op eBay verboden is vanwege Franse selectieve distributiewetten. eBay gaat in beroep tegen dit besluit maar moet desalniettemin toezien op de naleving ervan. We hebben toegang geblokkeerd in een poging gehoor te geven aan het rechtsbesluit. In sommige gevallen echter krijgen gebruikers geen toegang tot objecten die buiten het bereik van het besluit vallen, maar dit is vanwege beperkingen van bestaande technologie.
Ik kan dus niet bij de verkoper's aangeboden object komen, het wordt dus geblokkeerd bij mij, dit is bij alle parfums over de hele wereld. |
Hoi, Kijk eens bij scentwarehouseuk hier op ebay. Ik heb er zojuist gewoon nog een luchtje kunnen kopen.
Ze hebben een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen, de verzendkosten zijn ook alleszins redelijk. Bovendien heb je vanuit de UK geen problemen met invoerrechten en zo....
Succes!:-p
Nu het antwoord wat je hebt
is kristalhelder van ebay.
Dus die parfums kan je niet kopen op ebay.
verwondert mij wel dat je deze aanbiedingen
nog wel op ebay tegenkomt. Maar ja wie
ben ik zullen we maar zeggen, ik ga daar niet
over.
groetjes Niek